Positive

Re: Waarop wacht jij ?

op sinterklaas. chips weer te vroeg of te laat :lol:
noekiej2

Re: Waarop wacht jij ?

Tot hij uit de douche komt en we eindelijk kunnen gaan slapen cheerqd5
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Totdat het weer een keer mogelijk is om pbtjes te ontvangen die niet meer over die specifieke persoon gaan. Totdat er weer een keer een avond voorbij gaat wanneer zij niet langer het gespreksonderwerp is. Totdat er weer een keer een mogelijkheid is, dat één ieder zich bezighoudt met zaken die echt belangrijk zijn.

Ik wachtte met heel mn hart op het moment dat er een keer gezegd wordt; genoeg is genoeg. Maar ik geloof dat ik dat zojuist gedaan heb, dus dat is er weer één minder.
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

Leeuwtjuh schreef:Totdat het weer een keer mogelijk is om pbtjes te ontvangen die niet meer over die specifieke persoon gaan. Totdat er weer een keer een avond voorbij gaat wanneer zij niet langer het gespreksonderwerp is. Totdat er weer een keer een mogelijkheid is, dat één ieder zich bezighoudt met zaken die echt belangrijk zijn.
en bedankt leeuw...dit subtiel verwoorden dat je 'n bloedhekel aan me hebt....
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

ik vind dit erg ''grof'' gesteld....hoop dat je dat inziet....(maar denk 't niet)
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Jij vind het grof gesteld dat ik baal van ieder gesprek wat ik voer met AL mijn sociale contacten voor 82% over jou gaan? Dan ben je nog verder heen dan ik dacht!
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

Leeuwtjuh schreef:Jij vind het grof gesteld dat ik baal van ieder gesprek wat ik voer met AL mijn sociale contacten voor 82% over jou gaan? Dan ben je nog verder heen dan ik dacht!
daar ben jezelf bij...ik vraag daar niet om....dat ligt niet bij mij...liever niet zelfs.
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Jazeker dat ik daar zelf bij ben! I wish to god that i wasn't!
En bij deze heb ik er iets aan gedaan. Ik wel!
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

dan reageer je zoals op mijn lijntje...tegen die 82 procent (in ongeveer bewoordingen) ''ik wil niets meer met eef te maken hebben'' ....
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Wat? Ga je nu ineens mij vertellen hoe ik assertief moet zijn?
En ik maar eindeloos van iedereen aan horen dat je niet beter kon, en niet beter wist...
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

wat jij wil horen is aan jou ''oren''.... daar moet je zelf wat mee doen...wat je niet wil horen of niets mee kan...dan laat je dat....
Eefje

Re: Waarop wacht jij ?

Leeuwtjuh schreef:Totdat er weer een keer een mogelijkheid is, dat één ieder zich bezighoudt met zaken die echt belangrijk zijn.
lekker leeuw....''ik ben niet belangrijk'' 1000 keer gehoor in mijn leven....je zou beter moeten weten vanuit jou verleden...ik zou dat nooit tegen jou ''durven'' zeggen...'''kunnen'' zeggen, vind 't wel heel erg grof...
Leeuwtjuh schreef:Ik wachtte met heel mn hart op het moment dat er een keer gezegd wordt; genoeg is genoeg. Maar ik geloof dat ik dat zojuist gedaan heb, dus dat is er weer één minder.
genoeg is genoeg heb je al op mijn lijntje vermeld...ik accepteer jou mening...als je 't genoeg vind dan trek je je terug....maar dat is ''weer ''''eén minder'' vind ik erg op de spits drijven...laat een ieder z'n eigen mening hebben....
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de dag dat ik ook gehoord wordt en dat hoe ik me voel niet tussen de gaten van de aandachttrekkerij wordt weggeveegd.

:angry:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Ria68

Re: Waarop wacht jij ?

Tot het schip met geld komt
essaid

Re: Waarop wacht jij ?

op de nacht dat ik weer gewoon 7 tot 8 uur achter elkaar kan slapen!!!
afgelopen nacht 3 uur de nacht ervoor 4 uur slaap gehad, en de paar nachten daarvoor waren nou ook niet je van het its gettin real annoyin, het is 0853 en ben weer klaarwakker my god have mercy on me!!!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de dag dat mensen eens niet hun frustraties op elkaar botvieren maar gewoon het bij zichzelf houden. Ik heb er een beetje genoeg van dat gezeur allemaal over aandacht te kort komen van iedereen. [zucht]
Inzicht als Uitweg..
RaXz

Re: Waarop wacht jij ?

Op nu, ik zit een beetje vast.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht er op dat het juli wordt, dan werk ik twee maanden niet, en ga in september weer aan de slag.
Daar heb ik zin in, even twee maanden van de zomer genieten.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op iemand die mij eens begrijpt zonder zelf er een scene van te maken. Story of my life.. lijkt het wel. Ik zoek kennelijk de verkeerde personen uit om eens mijn beleving in iets wat ik moeilijk vind mee uit te praten. Of ze hebben er nagenoeg geen interesse in en luisteren nauwelijks, of ze begrijpen het niet, of ze betrekken het op zichzelf of het wordt ruzie. En alle vier tegelijk kan ook nog [zucht]
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Waarop wacht jij ?

Ot :ik wacht op de zon, ik mis ze :unsure:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Drake

Waar wacht jij op?

~Het wacht topic~

De naam zegt al genoeg denkik:

Waar wacht jij op, waar zit je op te wachten en waar heb je lang op gewacht?

Waar ik momenteel op wacht:

1: Ik wacht en hoop nog altijd op een betere werkplek/werksituatie... :(

2: Ik wacht op de postbode die een pakketje voor me komt brengen.

3: Ik wacht op mijn vriendinnetje. love3

Waar ik lang op heb gewacht:

1: Een eigen huisje maar het was het wachten waard. :nod:

2: Op een goede vriendenkring die ik uiteindelijk heb opgebouwd de afgelopen jaren.

3: Op het bijleggen van bepaalde conflicten/ruzies/meningsverschillen die gelukkig uiteindelijk zijn uitgepraat.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarop wacht jij ?

Op Godot. 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
crypt0read

Re: Waarop wacht jij ?

Slaap en dat ik weer mijn normale lichaam terug heb :roll:
Trouble

Re: Waarop wacht jij ?

op dat ik weer slank ben, en gaan genieten, een vriendje kan hebben en me daar zelfverzekerd bij kan voelen :)

Terug naar “Vraag van de week”