crypt0read

Re: Zou jij weer opnieuw willen beginnen?

Neen. Het leven; allemaal leuk en aardig en zo, maar als ik ervoor kon kiezen, koos ik never nooit niet voor het leven, bewustzijn..Het leven is wat het is, en voor mij had het niet gehoeven.
Gebruikersavatar
Pams
Berichten: 1279
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:26

Re: Zou jij weer opnieuw willen beginnen?

Laothe schreef: 23 feb 2013 10:34 Ja, ik zou heel graag opnieuw willen beginnen, ook al weet ik dat het niet kan. Maar als het zou kunnen, dan zou ik het allemaal heel anders aanpakken. Dan zou ik heel anders in het leven staan. Dan zou ik het leven kunnen accepteren.
Nu zeg ik nee, ik zou niet opnieuw willen beginnen. Het gaat simpelweg niet, dus ik wil dat verlangen ook niet langer voelen. Dingen die ik niet goed heb gedaan kan ik niet meer ongedaan maken, maar ik kan mezelf alleen nog vergeven. Plekken die ik had willen ontwijken als ik het had geweten, tja, ik wist het niet, en ik kan niet terug, dus het is gebeurd, en nu moet ik vechten. En ik doe het best goed. Want ik sta nog steeds.

Voor altijd leven zou fijn zijn, dat heeft dan weer te maken met m'n angst voor de dood. Maar ik hoef niet meer opnieuw te beginnen...
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Zou jij weer opnieuw willen beginnen?

Pams schreef: 06 apr 2019 20:07 En ik doe het best goed. Want ik sta nog steeds.
Ik vind ook dat je het best goed doet, Pams.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Pams
Berichten: 1279
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:26

Re: Zou jij weer opnieuw willen beginnen?

volhoudertje schreef: 06 apr 2019 21:06
Pams schreef: 06 apr 2019 20:07 En ik doe het best goed. Want ik sta nog steeds.
Ik vind ook dat je het best goed doet, Pams.
Dankjewel volhoudertje dat vind ik echt heel lief en fijn om te lezen :nod:

Terug naar “Vraag van de week”