Leeuwtjuh

Wanneer maakte jij een inschattingsfout?

Een 13-jarige jongen was soldaatje aan het spelen. Na een tip over een verdachte man met een pistool, rukte de politie massaal uit met busjes, motoragenten en honden. De met kogelvrije vesten uitgeruste dienders overmeesterden de jongen. De babbelbox vindt de ingreep een tikje overdreven en vraagt:

Wanneer maakte jij een inschattingsfout? :tongue:


TS begint: te laat begonnen met leren voor een tentamen en teveel noodzakelijke afleiding tussendoor... Drink all the coffee!
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer maakte jij een inschattingsfout?

Twee dingen waar ik aan moet denken:

Ik belde de woningbouwvereniging op en de telefoniste verzocht me even te wachten tot de desbetreffende dienst mijn telefoontje kon aannemen. Ik ging er van uit dat de telefoniste mij in de wachtstand had gezet en me niet meer kon horen. Uit balorigheid begon ik allemaal schunnige dingen in de hoorn te fluisteren.
Na een paar minuten zei de telefoniste “Bedankt voor het wachten meneer. Fijn dat u vind dat ik zo’n lekkere geile stem heb. “

Ik stond bij een bushalte en een wat oudere man begon ineens druk te gesticuleren en greep naar zijn borst. Ik dacht de man een hartaanval aan het krijgen was en probeerde de man te kalmeren. Daarop ontstak de man echter in een ongelooflijke woedeaanval.
“Zie ik er uit alsof ik bijna dood ben? Nu heb ik de bus gemist en die komt maar eens in het uur!!” beet hij mij toe …

Tja ... 011
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer maakte jij een inschattingsfout?

Voor de duidelijkheid: de man zocht zijn portemonnaie waar zijn buskaart in zat. :oops:
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Vraag van de week”