Plastic Soul

Re: 21 december 2012

06 sep 2008 20:31

Mystica schreef:
Plastic Soul schreef:
Ja, de overlevenden zijn spiritueel verlicht, het "derde oog" word geopend door die elektromagnetische stralingen die ontstaat door de wrijving van tegen de zon en de stand van de planeten, die 'yod'.
En dat is al in zijn beginfases, die verwarring is er ook al... politiek gezien gaat het helemaal nergens meer over, in elk land, en veel mensen hebben ook rare impulsen waardoor ze gaan moorden.. zichzelf of anderen en andere rare afwijkingen die dan ook daardoor zouden kunnen komen.
Sommige mensen kunnen het "wakker wordende oog" dus niet aan en worden gek.
Hoe werkt dat, dat het derde oog wordt geopend door electromagnetische straling ? Hoe kom jij aan die kennis ?

En waar leid je uit af dat het politiek nergens over gaat en mensen rare impulsen hebben en gaan moorden ? Is het niet altijd zo geweest als nu ? Waarom vind jij of denk jij dat het nu anders is als anders ?

Vroeger ging politiek toch over hetzelfde als nu ? En moordden mensen elkaar ook uit om de meest bizarre dingen ?
Nja, ik vind het best wel heel erg overdreven waarom sommige dingen gebeuren en hoe mensen reageren.. dan valt het hier gelukkig nog wel mee, maar in Amerika zijn ze echt knetter gek aan het worden. Zo zag ik laatste dat er 3(!!) grote sterke politiemannen voor nodig waren om een klein meisje van 5 te "overmeesteren" want die was aan het janken en schreeuwen op een SCHOOL, waar mensen horen te zijn die weten hoe ze met kinderen om horen gaan.. en dat is niet 3 politie mannen erop af sturen.

En vorig jaar ofzo, een filmpje hier uit Nederland, 2 gasten filmen vanuit hun auto met de telefoon hoe een vrouw 50 keer neergestoken word, midden in een straat waar kinderen aan het spelen waren, sommige voorbijganger keken zo van: "Is dit echt?" en andere deden stoer om die stekende man heen, ALSOF ze 'm wouden schoppen, op zo'n manier van: "MAAAT!! zag je dat maat?! IK raakte 'm BIJNA!!".

Als ik of jij of iemand anders die gewoon normaal bij zijn zinnen is, niet meteen daarop afrennen om die stekende vent ervan af te trekken ongeacht je eigen veiligheid? Ik wel, zoiets doe je niet, en laat je niet gebeuren als je het laat gebeuren ben je net zo erg.

En dat is nog maar een begin, ik kan je zo van vandaag alleen al tig van zulke stomme dingen laten zien.

Waarom geef ik de politiek enzo dan de schuld? Die horen dit soort dingen onder de duim te houden, niet "zo goed" met het volk bezig zijn dat criminelen zoals Holleder zelfs nog "een recht" heeft, net zoveel als jij en ik. En hij heeft dingen gedaan waar je nachtmerries van krijgt.
Hij had zelfs nog iets geregeld met de rechter dat ie een paar dagen later mocht komen want hij had die dag een afspraak. Lachen toch? Als ze dit nog verder in het slop laten raken ben ik over een paar ook crimineel, lekker jezelf uitleven ergens (niet moorden ofzo), als je gepakt word proberen jezelf eruit te praten via onze kromme wetten en anders een paar jaren brommen in mijn gratis een persoons huis met tv en prinsheerlijke bedje, hele bibliotheek bij de hand, naar de gym.. hoppa, heerlijk hoor.
En zo denk ik echt, en denken vast wel meer mensen, vooral die geen dak boven hun hoofd hebben of in finaciele moeilijkheden zitten.
En dan is dat een goeie oplossing.

Is dat dan goed geregeld door de politiek?
Zoiets kunnen ze makkelijk regelen, maar ze moeten niet denken aan kijkcijfers of populairiteit, als ze dat willen moeten ze maar artiest/acteur worden (wat akelig dichtbij komt nu). Als je politicus bent moet je gewoon weten wat het beste is voor iedere EERLIJKE burger in het land, criminelen mogen niks, gevangenissen moeten gewoon net zo zijn als in landen als China ofzo, gewoon keihard en kei-in-het-geheim. Wat dus wil zeggen zware mishandelingen, dan zou ik het niet in mijn hoofd halen om crimineel te worden, alleen als ik ertoe gedwongen zou worden door één of andere rare loop van zaken, en dan niet met een gerust hart.

Plastic Soul

06 sep 2008 20:35

Ohja, vergeten erbij te melden:

Het is ook slecht geregeld met geld en banen enzo, ik heb nu een baan die ik leuk vind. Als ik een baan zou hebben die ik NIET leuk vind, word ik een loonslaaf, zo 1 zoals vroeger. Waarom? Een mager loon, waarvan ik net kan rondkomen en overleven, werk wat ik niet leuk vind.. maar ik ben er wel van afhankelijk, want wat gebeurt er als ik er "het bijltje" (precies, die van de vroegere neger-slaven) neergooi?
Dan heb ik niets meer, en vinden ze mij ineens een stuk minder aardig, uitkeringen krijg ik niet meer, wat hun betreft kan ik dan gewoon dood neervallen.

Zit niet zo heel veel verschil in met vroeger, dit is alleen wat moderner en niet zo heel erg voor de hand liggend, en we zitten niet aan een echte ketting vast.

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

06 sep 2008 21:51

Je begint nu een heleboel incidenten op te noemen om daarmee aan te tonen dat het nu erger is dan vroeger. Dat is een beetje een vreemde manier van aantonen.

Daarbij geef je geen antwoord op mijn vragen. Over het derde oog en van waaruit jij aantoonbaar maakt dat het vroeger allemaal niet zo raar was en zo als nu.

Ik vind ook dat je wel erg makkelijk de schuld van de problemen bij een ander legt. De politiek, dat zijn wij allemaal, tenminste hier wel in een democratie. Dus ook jij ben maatschappelijk verantwoordelijk.
Mijn vraag is dan altijd: en wat doe jij er nou aan om het beter te maken ? Klagen is zo makkelijk.

Maar er echt iets aan doen.. is een heel ander verhaal. Doe jij iets positiefs voor onze maatschappij ? Vrijwilligerswerk ofzo ?

Ik zie ook niet echt de relatie met 2012 in deze..

Als je iemand anders ziet die een ander met een mes steekt, is het niet zo slim om er tussen te springen. Je lost er namelijk niets mee op. Je brengt jezelf in gevaar, terwijl je hulp had kunnen bellen/halen. Ik ga er echt niet tussen zitten als er een steekpartij is. Ik zou wel gek zijn.. Ik zou mijn gezin er moederloos mee maken.
Inzicht als Uitweg..

Plastic Soul

06 sep 2008 22:19

Mystica schreef:Je begint nu een heleboel incidenten op te noemen om daarmee aan te tonen dat het nu erger is dan vroeger. Dat is een beetje een vreemde manier van aantonen.

Daarbij geef je geen antwoord op mijn vragen. Over het derde oog en van waaruit jij aantoonbaar maakt dat het vroeger allemaal niet zo raar was en zo als nu.

Ik vind ook dat je wel erg makkelijk de schuld van de problemen bij een ander legt. De politiek, dat zijn wij allemaal, tenminste hier wel in een democratie. Dus ook jij ben maatschappelijk verantwoordelijk.
Mijn vraag is dan altijd: en wat doe jij er nou aan om het beter te maken ? Klagen is zo makkelijk.

Maar er echt iets aan doen.. is een heel ander verhaal. Doe jij iets positiefs voor onze maatschappij ? Vrijwilligerswerk ofzo ?

Ik zie ook niet echt de relatie met 2012 in deze..

Als je iemand anders ziet die een ander met een mes steekt, is het niet zo slim om er tussen te springen. Je lost er namelijk niets mee op. Je brengt jezelf in gevaar, terwijl je hulp had kunnen bellen/halen. Ik ga er echt niet tussen zitten als er een steekpartij is. Ik zou wel gek zijn.. Ik zou mijn gezin er moederloos mee maken.
Mja, ik ben pas 18, ik heb nog nooit gestemd, maar dat ga ik ook niet doen. Want er klopt toch niets van, SP had bijvoorbeeld gewonnen maar Marijnessen zie je ook nooit meer.

En ik ben momenteel heel hard aan het zoeken naar hoe ik op een eerlijke(!) manier wat goeds zou kunnen doen, wat dan tenminste ook nog eens echt nut heeft..
Ik bedoel maar, hoelang word er al geld gestuurd naar ontwikkelingslanden? Hoeveel mensen doen dat wel niet? Met de tsunami, ook heel veel geld heen gestuurd, met al dat geld kunnen die mensen vast wel gewoon fatsoenlijk te eten krijgen.. dagelijks, eten is daar namelijk lang niet zo duur als hier.

Maar ik/we dwalen wel erg af :shock:

Maar de link met dit en 2012 is dus dat door de standen van die planeten wij ons raar (kunnen) gaan gedragen, en vanaf 2001 11 september is de overgangsfase begonnen een soort overgang van nacht naar ochtend, dat hebben de Egyptenaren namelijk voorspelt. En die hebben natuurlijk ook weer een link met de Maya's (hun gebouwtjes alleen al) en de Maya's voorspelde het einde van die overgangsfase in 2012.

Dat heb ik er van begrepen, ik kan natuurlijk niet zeker of dat klopt, weet ik pas in 2012. ;)

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

06 sep 2008 22:25

Nou laten we hopen dat we het allebei mogen beleven.. :lol:

Niet stemmen is trouwens weglopen voor je verantwoordelijkheden. Dat is al zeker geen oplossing. Als je niet stemt, heb je dus geen stem gehad en moet je ook niet klagen. Klagen is zo makkelijk...maar er iets aan doen.. dat is een kunst.
Inzicht als Uitweg..

Faker

08 sep 2008 08:34

Op deze site vind je heel veel informatie over 21-12 2012.
De site is engelstalig.

http://www.december212012.com/

Faker

08 sep 2008 08:39

Enkele 2012 mythen ontzenuwd

Hier zeggen ze er dit over:

Wereldwijd is de interesse voor de 2012 thematiek in de afgelopen jaren enorm toegenomen. Er gaan velen verhalen rond over wat het jaar 2012 waarin de mythologische Maya kalender afloopt in zal houden. Velen serieuze onderzoekers hebben dit onderwerp onder de loep genomen en daar een betekenisvolle bijdrage aan geleverd. Te denken valt aan mensen als Jose Arguelles, John Major Jenkins, Geoff Stray, Carl Johan Calleman, Vincent Bridges. Hoewel deze onderzoekers het vaak onderling niet altijd met elkaar eens zijn, hebben ze één ding gemeen en dat is dat ze hun bevindingen en zienswijze over the 2012 onderwerp niet uit de lucht grijpen maar gebaseerd hebben op serieus (‘wetenschappelijk’) onderzoek.

http://argusoog.punt.nl/?id=375784&r=1&tbl_archief

Faker

10 sep 2008 08:51

Er zijn heel veel verschillende dingen over geschreven, hier ook weer iets heel anders...

Indigo kinderen
Een indigo kind is geboren onder de indigo straal, ipv. de violet straal. Indigo kinderen worden ook wel nieuwetijdskinderen genoemd, omdat ze 'anders' zijn dan andere generaties. De indigo's zijn bijzonder gevoelig voor impulsen uit hun omgeving, bijzonder intuitief en kunnen dingen zien, horen, proeven, ruiken en voelen die 'gewone' mensen niet kunnen waarnemen. Mensen die onder de Violette straal zijn geboren hebben een twee- of driedimensionaal bewustzijn. Deze mensen werken ook vaak in platte vakken, het maximum zelfs van ons imaginatie vermogen is driedimensionaal. Indigo's hebben een vier- of vijfdimensionaal bewustzijn.

http://yourwakeupcall.hyves.nl/forum/21 ... r_in_2012/

Faker

10 sep 2008 08:58

Allerlei rampen worden er verondersteld...

Vandaag gaan we beginnen aan een reeks van mogelijke wereldrampen die onze planeet met absolute zekerheid zullen treffen. We beginnen er met eentje die morgen kan plaatsvinden maar ook over 100 jaar...
Te lezen bij exit mensheid...

http://verlicht.punt.nl/index.php?r=1&i ... _archief=0

Rogresalor

04 okt 2008 15:50

Ik neem het heel serieus.

Met onze bijbelstudie vermoeden wij dat 23-12-2012 13:22 local dat het zesde zegel aanbreekt en voor het zesde zegel zal een eerts opname zijn wat enorme chaos veroorzaakt, maar nu het reële.

Op 23-12-2012 om 13 uur 22 nederlandse tijd staan we oog in oog met Saggitaurius-A (het grote zwarte gat in het centrum met ons melkwegstelsel).

Normaal beschermen objecten ons van de intense gammastraling, maar dan gaat de aarde te maken krijgen met een exorbitant hoge dosering Röntgen-A. Wij mensen overleven dat met gemak, maar dat kan 2 dingen betekenen.

1. Alle computersystemen falen instant
2. De conomie draait 180 graden om haar as
--
3. Alle papieren documenten zoals dossiers zijn goud waard
4. We zullen bewuster worden omdat we meer op ons zelf aangewezen zijn
5. De wereld zoals we nu kennen wordt geschiedenis als hoogdravend.

Ik zeg niet dat het zal gebeuren, maar alles wat ik erover gelezen heb kom ik toch tot deze conclusie en ik geloof niet dat meet dan 40 onafhankelijke bronnen allemaal liegen....

Faker

04 okt 2008 15:58

Ik vind dit ook erg interessant en het viel me ook op dat er ontzettend veel bronnen inhoudelijk hetzelfde zeggen...

[anoniem]

04 okt 2008 16:39

Rogresalor schreef:Ik neem het heel serieus.

Met onze bijbelstudie vermoeden wij dat 23-12-2012 13:22 local dat het zesde zegel aanbreekt en voor het zesde zegel zal een eerts opname zijn wat enorme chaos veroorzaakt, maar nu het reële.

Op 23-12-2012 om 13 uur 22 nederlandse tijd staan we oog in oog met Saggitaurius-A (het grote zwarte gat in het centrum met ons melkwegstelsel).

Normaal beschermen objecten ons van de intense gammastraling, maar dan gaat de aarde te maken krijgen met een exorbitant hoge dosering Röntgen-A. Wij mensen overleven dat met gemak, maar dat kan 2 dingen betekenen.

1. Alle computersystemen falen instant
2. De conomie draait 180 graden om haar as
--
3. Alle papieren documenten zoals dossiers zijn goud waard
4. We zullen bewuster worden omdat we meer op ons zelf aangewezen zijn
5. De wereld zoals we nu kennen wordt geschiedenis als hoogdravend.

Ik zeg niet dat het zal gebeuren, maar alles wat ik erover gelezen heb kom ik toch tot deze conclusie en ik geloof niet dat meet dan 40 onafhankelijke bronnen allemaal liegen....
Interessante doch vreemde post. Een zwart gat absorbeert immers alles. Nouja absorbeert is wellicht niet het juiste woord, maar de zwaartekracht van een zwart gat is zo immens hoog dat het onzichtbaar is omdat ook licht er niet aan kan ontsnappen. Röntgenstraling dus ook niet lijkt mij.

Uit welke bron komt dit verhaal?

Faker

04 okt 2008 16:51

Lees deze maar helemaal door dan weet je alle feiten..

http://www.lawoftime.org/nl/archieven/meesterschap.html

[anoniem]

04 okt 2008 17:56

Ik heb zo een vermoeden dat daar geen direct antwoord gaat staan op mijn vraag betreffende een straling die van een zwart gat AF komt. Iets dat zo ver ik weet onmogelijk is. Maar ik zal het eens doorlezen.

Rogresalor

04 okt 2008 20:49

Chr0nicle schreef: Uit welke bron komt dit verhaal?

http://www.daanspeak.com/Maya01.html
http://www.daanspeak.com/Maya02.html

Overige theorieën kun je vinden op de relatie saggitarius-A en 2012. Hun zeggen 21-12-2012 om 11:11, maar onze bijbelstudie komt 2 dagen en 2 uur later uit.

Goed, oog in oog met een zwart gat betekend niets ernstigs zolang je maar niet te dichtbij komt. Nee, de aarde en de mensheid vergaan niet. We leven gewoon door, alleen zal er zonder computers wel het een en ander veranderen en waarom heb ik het over computers? DIe kunnen bijster slecht tegen Röntgen-A.

Maar bang? Nee, hoor, want ik geloof in de kracht van het volk.

Daanspeak heeft er nog meer info over, maar die krijg ik niet zo snel even gevonden.

Rogresalor

04 okt 2008 21:00

Belangrijk: Niet alleen zwarte gaten zorgen voor röntgen-A, maar ook jonge supernova's rondom het centrum.

Waar hij wel gelijk in heeft is dat de zogenaamde Hawkingstraling nog niet is aangetoont, maar dat moet wel anders hadden we in Zwitserland een heel erg groot probleem ;)

[anoniem]

04 okt 2008 21:20

Ik heb het net even nagekeken en op de site van Nasa is ook een en ander te vinden over zwarte gaten die 'X-rays' afgeven. Dat wist ik niet :)

In ieder geval zijn websites als niburu.nl en daanspeak natuurlijk niet echt bronnen. Zo een website wil alleen maar bewijs aanleveren voor hun gelijk, iets dat hun theorie ondersteund. Ik heb ook al vaker dingen totaal verdraaid zien worden op die websites of gewoon uit de duim gezogen en verkocht voor waarheid.

Ik lees overigens zelf wel ook op websites als Niburu.nl, ik denk alleen dat het niet goed is zomaar iets te gaan lezen en het te accepteren voor wat het is.

Dit is wel een heel boeiende toevoeging hierop:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=17874

Het heeft eigenlijk vrij weinig met nuburu.nl zelf te maken. Het is een lezing/presentatie van Lloyd Pye. Niburu zegt het volgende over hem:
"Lloyd Pye is an author, researcher, and lecturer in the field of alternative knowledge. He calls on over 30 years of experience to write and speak about the origins of life, human origins, Hominoids (bigfoot, sasquatch, yeti, and others), and the work of Zecharia Sitchin. This broad base of knowledge makes him one of the world's leading proponents of the Intervention Theory of origins, which stands in sharp contrast to Darwinism, Creationism, and Intelligent Design."

Het is een heel interessante presentatie al zitten er wel wat foutjes in.

Uiteraard moet je je sowieso sceptisch opstellen bij dit soort onderwerpen. Waarvan ik bijvoorbeeld zeker weet dat het flauwekul is, is dat we maar 10% van onze hersenen gebruiken. Ik kom het telkens weer tegen, en ook deze, ik hoop zichzelf respecterende psycholoog / schrijven / onderzoeker, verkondigt deze onzin weer. We gebruiken gewoon 100% van onze hersenen, alleen niet alles tegelijk omdat elk deel van je hersenen zijn eigen taken heeft dat het afhandelt. Het voorbeeld van de idiot-savant dat hij noemt raakt ook kant nog wal, want deze mensen hebben een defecte informatie filter in hun hersenen waardoor ze overspoeld raken met informatie. Ze onthouden daardoor meer/beter/sneller (en kunnen dus geweldig piano spelen of rekenen bijv.), maar hun functioneren wordt ook ernstig beperkt door alle prikkels.

Maar goed. Verder heb ik geen echte fouten kunnen ontdekken, al doet hij ook nogal veel aannames en statements ala 'neem dit nou maar van mij aan'. Het is in ieder geval een leuke en interessante kijk die hij heeft op evolutie en in hoeverre dit helemaal niet bestaat. Van Darwin's theorie blijft niet meer veel over. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. De presentatie duurt 2 uur, maar ik vond het dat wel waard..

Faker

05 okt 2008 06:23

Volgens mij weet niemand wat nou écht waar is en dat kan ook niet want het moet nog blijken... in 2012
Alles wat hierboven is gezegd zijn veronderstellingen en aannames, over 4 jaar weten we wie er ´gelijk´ had of hadden..

Zwerfbeertje

05 okt 2008 10:06

Nah, over 4 jaar stappen de onheilsprofeten gewoon over naar de volgende apocalyps.

Faker

05 okt 2008 10:07

Zou zomaar kunnen..

[anoniem]

05 okt 2008 11:57

Er wordt helemaal geen onheil voorspeld, behalve door een paar mensen die het graag zo willen interpreteren. :)

Faker

05 okt 2008 13:56

We moeten wachten tot het die datum is, dan weten we het...

Plastic Soul

17 nov 2008 16:06

Zwerfbeertje schreef:Nah, over 4 jaar stappen de onheilsprofeten gewoon over naar de volgende apocalyps.
Denk het niet.. want dan is het ECHT een willekeurige datum.

2012 werd door ELK (echt) volk zoals de Maya's en de Egyptenaren en Hopi's beschreven als het einde. En aangezien die volken echt echt leefde en niet kapitalistisch en egoistisch en sensatiezoekers waren, vind ik ze wel betrouwbaar. Ze waren allemaal ook zo'n beetje bezig met de natuur en met de toekomst voorspellen, en dat waren geen geldwolven zoals de sjacheraars die er nu rondlopen.

En waarom denk je dat die volken allemaal uitgemoord zijn.. ze waren te slim en te "advanced", er mogen alleen makkelijk-te-manipuleren mensen zijn, die niet weten hoe de wereld echt werkt.

Terug naar “Spiritualiteit”