Gebruikersavatar
in wording
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jul 2016 15:51

Adyashanti

Hallo,
Ik heb zojuist mijn account hier aangemaakt en mijn voorstel topic geschreven. Nu ik het subforum "spiritualiteit" heb ontdekt vraag ik me af: hebben mensen van Adyashanti gehoord? http://www.adyashanti.org/
Ik volg nu een cursus bij hem (indirect dan, via opgenomen lezingen en teksten) en heb er heel veel aan. Een tip voor mensen die zich aangetrokken voelen tot het Bhoeddisme en meditatie.
~j
"All of your experience is generated from within you." ~Adyashanti
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Adyashanti

in wording schreef:Nu ik het subforum "spiritualiteit" heb ontdekt vraag ik me af: hebben mensen van Adyashanti gehoord?
Ik heb nog nooit van de beste man gehoord, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik een aversie heb tegen westerse mensen die het nodig vinden om een Indiase naam aan te nemen. Dat vind ik klef. Die man komt dus uit Amerika heet dus gewoon Steven Gray, hoor. 001_tongue

Ik vind het schoolvoorbeeld van een glibberige New Age charlatan. Maar laat je door mij niet afhouden om de boeken van deze man te lezen en te bestuderen, hoor.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
in wording
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jul 2016 15:51

Re: Adyashanti

Haha, ik snap je reactie en aversie! Die had ik zelf ook voordat ik echt ging luisteren naar wat hij te vertellen had..
~j
"All of your experience is generated from within you." ~Adyashanti
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Adyashanti

Ik vind boeddhisme in ieder geval interessant. Ik ben van mening dat een naam niet zoveel zegt, ook niet als je ervoor kiest de naam te veranderen omdat je dit of dat doet of dit en dat zegt. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Spiritualiteit”