Kleintje29

nummer 29

Hallo,

Ik wou eens vragen of iemand weet als nummer 29 een betekenis heeft?
Ik ben sinds 29/12/2012 uit elkaar met mijn ex. en de nummer 29 komt sindsdien altijd en overal terug
Zou dat iets kunnen betekenen? ik heb hem nog niet helemaal kunnen loslaten, maar ik word er dan ook altijd aan herrinnerd als ik de nr 29 zie. en ik gebruik de laatste tijd dan ook veel de nr 29. Zou ik er misschien beter mee kunnen stoppen?
TheEmperor85

Re: nummer 29

Klinkt een beetje als het bekende boek/film waarin meneer Fingerling geobsedeerd is door het nummer 23.
Kleintje29 schreef: Zou ik er misschien beter mee kunnen stoppen?
Ja. Dit hele universum is 1 grote toevalligheid, het is zelfs toevallig ontstaan; de kans is zo goed als nul dat jouw nummer 29 uberhaupt iets betekend.
Leeuwtjuh

Re: nummer 29

Wacht, ik pak het boek met álle antwoorden van het universum erbij :D
Spoiler:
Je ziet het; juist omdat je erop let
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: nummer 29

Hallo Kleintje, welkom op het forum.

Je hebt verschillende boeken waar uitleg in staat over getallen. Wat het inhoud en wat de betekenis ervan is. Maar het is wel van belang je daar niet geheel aan vast te pinnen.
Niet alles hoeft overeen te komen of is voor jou van belang om te weten. Een uitleg kan allerlei richtingen uitgaan. Ook richtingen waarbij jij je niet kan vinden misschien. Daarom is het goed je hoofd er ook zelf bij te houden en je niet helemaal mee te laten slepen door bepaalde betekenissen.

Het is net uit met je ex. Daarom is het ook best begrijpelijk dat er herinneringen zijn en komen. Met daarbij in jou geval het getal 29.
Het is het getal dat in de datum zit waarin het is uitgeraakt, je bent er dus veel mee bezig en dus is het de kans wat groter dat je het getal opeens overal tegenkomt.
Net zoals dat je bijvoorbeeld een nieuwe blauwe auto koopt van dat en dat merk en opeens zie je allemaal auto's van dat merk en die kleur.
Of je vind een nummer erg mooi om te horen en je leest of hoort opeens het nummer overal. Of dat veel anderen het ook veel luisteren.

Je kan natuurlijk altijd kijken voor informatie, maar houdt bepaalde dingen ook in je achterhoofd en ga er niet helemaal in mee.
Het is leuk om bepaalde dingen op te zoeken en te lezen, daar kan je bijvoorbeeld plezier uithalen, bepaalde getallen of combinaties kunnen ook wel regelmatig terug komen in je leven of alleen bepaalde periodes.
Maar je zit ook in een proces van loslaten, van verlies en verdriet. Dus houdt een slag om de arm. Ik denk dat het goed is niet helemaal op te gaan in een getallenkwestie.

Daarbij ben ik het ook wel met mijn voorgangers eens: Het is ook zo dat als je eenmaal iets in je hoofd hebt, of er is iets gaande geweest op een bepaalde dag (zoals in jouw geval) dat je het getal (of een ander onderwerp) veel tegenkomt, dat het steeds terugkomt. Je zit in proces met dat getal in je hoofd. ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Kyron
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 okt 2009 14:24

Re: nummer 29

Niet toevallig dat je uw bijdrage, in de sub rubriek “spiritualiteit” plaatst, kleintje… De term spiritualiteit komt in de emotionele dimensie het meest tot zijn recht namelijk. Zoals uw nummer 29 een emotioneel beladen betekenis krijgt, door een gebeurtenis (29/12/2012) in uw geval, waarbij je nog steeds bezig bent met de persoon waarvan je hebt gehouden los te laten.

Terug naar “Spiritualiteit”