Leeuwtjuh

Karakter-horoscoop

Ram: 21 maart - 19 april
U bent het pionierstype. U bent snel boos, ongeduldig, steekt uw neus in andermans zaken en u geeft slechte adviezen. Kortom, u hebt een karakter om op te schieten. U hebt borsthaar op uw rug en u heeft een slechte intieme hygiëne.

Stier: 20 april - 20 mei
U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig, dit bent u ook. U bent communist... Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen.

Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als sletten.

Kreeft: 21 juni - 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.

Leeuw: 23 juli - 22 augustus
U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoide. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar, ze passen succesvol in de regering.

Maagd: 23 augustus - 22 september
U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt gek van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeïnteresseerd en u valt in bed direct in slaap. Maagden werken in een bibliotheek.

Weegschaal: 23 september - 22 oktober
U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus.

Schorpioen: 23 oktober - 21 november
U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U hebt problemen met uw gezicht. Schorpioenen worden vermoord.

Boogschutter: 22 november-21 december
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit. U maakt carriere in karaoke.

Steenbok: 22 december - 19 januari
U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden.

Waterman: 20 januari - 18 februari
U bent het nieuwsgierige type. U bent roekeloos en onhandig. U verbaast u telkens opnieuw over de kleinste dingen. U leert niet van eerder gemaakte fouten. Men denkt dat u debiel bent. U heeft zweetvoeten en u gebruikt geen deodorant.

Vissen: 19 februari - 20 maart
U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door de CIA of KGB... U heeft geen zelfvertrouwen en u bent een lafaard. U doet vreselijke dingen met kleine dieren.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Karakter-horoscoop

Geweldig! :lol: Ben het maar gedeeltelijk eens met wat er bij de mijne staat :lol:
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Leeuwtjuh

Re: Karakter-horoscoop

Ja ik herken mezelf er ook maar deels in hoor :tongue:
Drake

Re: Karakter-horoscoop

Ik ben van sterrenbeeld maagd, en ja er kloppen wel een aantal dingen, vooral over dat opruimen/schoonmaken.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Karakter-horoscoop

Ik geloof alleen het gedeelte waar staat dat ik in Smurfen geloof.. ik heb niet voor niets zo'n avatar. :lol:
Inzicht als Uitweg..
eennaam

Re: Karakter-horoscoop

Haha, hier kon ik wel om lachen :D, maar dat klopt niet echt hoor
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Karakter-horoscoop

Ik kon me in alles vinden :badgrin:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Karakter-horoscoop

Ik kon me er ook best in vinden. Alleen deze regel klopt niet: "Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest."
Echt wel! ;-)
* Liebe Macht Frei *
viooltje

Re: Karakter-horoscoop

maar goed dat ik nog maagd ben dft001
Hawk L.

Re: Karakter-horoscoop

Anderen vinden mij een watje. Inderdaad.
Happiness=Illusion

Re: Karakter-horoscoop

Natuurlijk ben ik goedkoop, ik ben een nederlander..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Karakter-horoscoop

U bent optimistisch en enthousiast.

Deze klopt. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Spiritualiteit”