Drake

Happinez

Afgelopen weekend heb ik het tijdschrift "Happinez" gekocht, waar heel veel positieve tips en verhalen in staan.
er is ook een website van:

http://www.happinez.nl/
Carpe Diem

Re: Happinez

Hallo Drake,

Happinez is inderdaad een heel mooi tijdschrift.
Ik ken het al een aantal jaren, ik heb het ooit cadeau gekregen van een van mijn cursisten.
Het doet er mij aan denken dat het reeds een tijdje geleden is dat ik nog een nummer gekocht heb.
Ga het weer doen.
Bedankt
Drake

Re: Happinez

Graag gedaan! :)
sneeuwtje

Re: Happinez

Ik lees elke maand happinez,ook kijk ik regelmatig op de website.
Kom ik ff in gedachtes tot rust.
Storm13

Re: Happinez

Ik heb het tijdschrift nog nooit gekocht of gelezen maar de website heb ik al een paar keer bezocht. Erg leuk!
Wat ik persoonlijk ook een hele leuke en fijne website vind is deze; Simplifylife. Ik weet niet of deze al bij jullie bekend is?
Zoeza

Re: Happinez

Ik ken het niet maar heb even gekeken en heb me aangemeld voor de nieuwsbrief.
Zwijgzaam

Re: Happinez

Wij hebben thuis een scheurkalender van Happinez, en ga ook zeker die van komend jaar weer kopen.
Door het elke ochtend even te lezen, begint mijn dag veel beter.
Zitten aantal mooie uitspraken tussen.
Zoeza

Re: Happinez

Goed idee! Die wil ik ook!
Leeuwtjuh

Re: Happinez

Blijft een goed blad :nod:
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Happinez

Meen je dat nou? Een veel te duur blaadje als je het mij vraagt.
Mindstyle en zingeving als glossy … hm … in de geluksindustrie is veel poen te verdienen, denk ik dan heel cynisch.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Happinez

Ja duur is hij zeker, maar ik betaal er negen van de tien keer niet voor. En er staan soms wel wat goeie artikelen in die de moeite wel waard zijn. Ik wou dattie nog duurder was, want dan kon die berg reclame eruit, en dan had je ongeveer 15 pagina's met interessante artikelen en was hij driekwart dunner ;)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Happinez

Van dat blad ben ik lid. Je kreeg /krijgt dan het blad zo'n acht keer. Nadat het afloopt blijf ik het blad lezen. Eigenlijk heb ik er best veel aan en er staan dingen in die ik kan gebruiken voor mijzelf en die mij, bewust of onbewust toch laten nadenken. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Spiritualiteit”