Franje

Re: Houding

Niet VOELTE maar belachelijk je MAAKTE mij...
Niet van mij jij bepaalt of is dat zo... dat zelf bepaalt wel ik..
Franje

Re: Houding

Zegte waanwijsheid je weten betekend die woord?
Franje

Re: Houding

Belachelijk maakt niet mij.... zeker je weet?
inactieve gebruiker

Re: Houding

Klaas denkt altijd gelijk hij hebt..
o nee, het is alleen dat ik op veel solide onderbouwde en opgezette wetenschappelijke studies, onderzoeken en waarnemingen vertrouw. Die mensen die veel kennis hebben vergaard ten aanzien van de onderwerpen waarover we het de laatste tijd gehad hebben, ja die hebben denk ik wel gelijk, ten opzichte van de mensen die zomaar intuitief een mening op grond van een wel of niet fijn gevoel verkondigen.
Heb_Ik_Dat

Re: Houding

Niemand is er op uit dat er iemand gebanned zou moeten worden herdervriend.
Snap echt niet hoe je hier bijkomt

Het is zeker geen leuke discussie, maar wellicht aan de andere kant goed dat het misschien nu uitgesproken wordt.
Iedere keer die topics door de moderatie aan laten passen is ook maar niks toch?
Iedere keer maar over en weer die steken onder water, waardoor anderen zich aangesproken en/of gekwetst voelen.

De irritaties kun je al wekenlang op dit forum merken en dat is jammer, heel jammer vind ik.
Franje

Re: Houding

Niveau jou net genoeg hoog je begrijpt kan....je mij zegte shoutbox.. niet jij belachelijk maakt mij?
Wel ik dacht...
Nou groot mond leugens dicht jij open weer maar als komt uit keertje waarheid
inactieve gebruiker

Re: Houding

en dat laatste noem ik waanwijs zijn. Beslist niet om, je belachelijk te maken. Wel omdat een onderwerp als de opwarming van de aarde een behoorlijk serieus issue is, waarover je genoeg te weten kunt komen wanneer je je wilt laten informeren op dat gebied.
Het spijt me evenwel dat je je zo hevig gekwetst hebt gevoeld door die term.
Sorry dus.
inactieve gebruiker

Re: Houding

De irritaties kun je al wekenlang op dit forum merken en dat is jammer, heel jammer vind ik.
Ja Robin, en ik weet ook precies wat er speelt, maar kan het daar niet over hebben in dit topic omdat dat prive-aangelegenheden zijn tussen Louise, Franje, en mij. Maar geloof me, met de dingen die hier aangekaart worden heeft het he-le-maal niets te maken.
Franje

Re: Houding

KlaasP schreef:
Klaas denkt altijd gelijk hij hebt..
o nee, het is alleen dat ik op veel solide onderbouwde en opgezette wetenschappelijke studies, onderzoeken en waarnemingen vertrouw. Die mensen die veel kennis hebben vergaard ten aanzien van de onderwerpen waarover we het de laatste tijd gehad hebben, ja die hebben denk ik wel gelijk, ten opzichte van de mensen die zomaar intuitief een mening op grond van een wel of niet fijn gevoel verkondigen.
Nog steeds denkt jij hersencel is dood weer word levend....
Jij denkt mag alleen niet is waarheid..
Toch jij eerst zegte overal ik hebt van verstand?

zomaar intuitief een mening op grond van een wel of niet fijn gevoel verkondigen.[/

Nou je zo dat noemt?
strange...
We niks verkondigt dus mag je zegte.... jij hier speciaal bent dat wel jij mag?
Mier

Re: Houding

Ieder mens heeft een eigen kijk op dingen, iedere mening is een mening die gehoort mag worden en tuurlijk zit de een wel eens dichter bij de werkelijkheid dan de ander. Het gaat ook niet om wie heeft er gelijk over een onderwerp en dat uiteindelijk iedereen in een topic ook die mening zal moeten delen.
Maar door respect en te luisteren naar elkaar zul je EN betere discussies krijgen zonder het opdringen van een mening en zullen mensen eerder geneigd zijn om na te denken over wat er gezegt wordt.
Door gelijk een topic dicht te bouwen met wetenschappelijke wijsheden kader je de mening gelijk van andere mensen buiten het topic, want dat zijn dan maar zogenaamde "meningen"...

Deze reactie bedoel ik trouwens in algemene zin hoe ik dit soort dingen vaak ervaar.
inactieve gebruiker

Re: Houding

Nog steeds denkt jij hersencel is dood weer word levend....
ik bedoel maar Robin...
Franje

Re: Houding

KlaasP schreef:en dat laatste noem ik waanwijs zijn. Beslist niet om, je belachelijk te maken. Wel omdat een onderwerp als de opwarming van de aarde een behoorlijk serieus issue is, waarover je genoeg te weten kunt komen wanneer je je wilt laten informeren op dat gebied.
Het spijt me evenwel dat je je zo hevig gekwetst hebt gevoeld door die term.
Sorry dus.
Dan niet waanwijs ik....
Wanneer je WILT informeren.... goede... nee MOET wij
Klaas heel forum volplakt onzin dat...
Interessant HIJ vind....
Heb_Ik_Dat

Re: Houding

KlaasP schreef:
Klaas denkt altijd gelijk hij hebt..
o nee, het is alleen dat ik op veel solide onderbouwde en opgezette wetenschappelijke studies, onderzoeken en waarnemingen vertrouw. Die mensen die veel kennis hebben vergaard ten aanzien van de onderwerpen waarover we het de laatste tijd gehad hebben, ja die hebben denk ik wel gelijk, ten opzichte van de mensen die zomaar intuitief een mening op grond van een wel of niet fijn gevoel verkondigen.


Oogkleppen voor en maar doorgaan.
Vooral niet kijken of luisteren naar de mening van anderen.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffff. Ik krijg hier zeker geen fijn gevoel van nee.
inactieve gebruiker

Re: Houding

een kapotte cel wordt nooit meer heel

dat hadden we al lang en breed een aantal keren samen vastegelsteld lieve Cis

Het gaat hier echter om afname van celdeling, versus toename, nieuwe celdeling en genezing van de hersenen

een kapotte cel wordt nooit meer een nieuwe

een dood mens wordt nooit meer een levend mens

een dode huidcel wordt nooit meer een levende huidcel


het onderwerp gaat over regeneratie


vernieuwing


herstel

_________________
seascapes
http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 0&start=50

lees nou toch eens rustig wat ik schrijf lieve Cis
inactieve gebruiker

Re: Houding

Oogkleppen voor en maar doorgaan.
je zegt het
Franje

Re: Houding

Nog steeds denkt jij hersencel is dood weer word levend....



ik bedoel maar Robin...


Wát Klaas dat hebt ik gelijk...?

Jij heel goed weten bedoelt ik mee... niet zo moet doet dom...
Ophoud steek mij..
Louise

Re: Houding

Als ik naar mijn eigen houding kijk, zal ik ook bepaalde reacties vaak of minder vaak uitlokken.
Voor wie interesse heeft:

http://home.hetnet.nl/~pris01/Roos%20van%20Leary.htm

En nee, mijn uiting is alle behalve mensen weg te jagen..
Franje

Re: Houding

Dat enige niet schrijfte jij.... :lol: :lol:
Dat nou noemt verdraait waarheid...goede voorbeeld djw :lol:
Rustig al leeste 200x steeds zelfd daar staat op...
inactieve gebruiker

Re: Houding

lees hier nu nog eens rustig de berichten over Cis

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... &start=225
Franje

Re: Houding

Eens jou Louise...

:hug:
inactieve gebruiker

Re: Houding

KlaasP schreef:
Nieuwe dus niet beter oude hersencel is meer
lieve Cis, uit dode (oude) cellen kunnen NOOIT nieuwe cellen ontstaan, dat is nooit een issue geweest lieve schat.
enz
Franje

Re: Houding

KlaasP schreef:lees hier nu nog eens rustig de berichten over Cis

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... &start=225

weet wel staat daar...
weet goed helemaal staat daar...
Voorbeeld genoeg daar verdraait waarheid...
Nou ik tv kijkt zin niet nou jou...
Mier

Re: Houding

Verzoek aan Klaas en Franje: Of we gaan verder met de openingspost op het forum Of we stoppen gewoon met dit topic, want het draait weer op een welles nietes uit.
inactieve gebruiker

Re: Houding

wat moet je nu in 's hemelsnaam doen wanneer mensen echt niet kunnen of willen lezen en je dingen in de mond leggen bij wijze van verwijt die exact het tegendeel vormen van wat je werkelijk beweerd hebt?

Michel?
Franje

Re: Houding

Heel goed weet Klaas jij had zegte dat die geneest kan SPONTAAN nog ook.... NADENKT JIJ WANNEER?????

Terug naar “Feedback en algemene informatie”