butterfly

Vreemde tekens

20 jul 2007 18:08

Volgens mij wil het forum bepaalde leestekens niet meer juist weergeven. Dan heb ik het over accenten en trema's enzo.
Eigenlijk vind ik dit best lastig. Sommige teksten geraken nu wel heel onleesbaar.

Weet niet of nog iemand dit heeft opgemerkt en er iets aan gedaan kan worden? Ik meld het maar even.

Juglen
Site admin
Contacteer: Website

20 jul 2007 21:04

Het is nog een restantje van de server verhuizing. Dit zal ik ook de komende tijd oplossen! Thanks voor het melden.

Juglen
Site admin

Nieuwe versie forumsoftware

14 dec 2007 20:19

Hallo allemaal,

Inmiddels draait de allernieuwste versie van de phpBB forum software. De overgang is makkelijk gegaan. We zijn nog niet klaar, dus als het forum de komende dagen af en toe raar doet, dan weet je dat we ermee bezig zijn.

Ik hoop dat deze versie stabieler is dan de vorige :D

Groet,
Juglen

Reborn

Re: Nieuwe versie forumsoftware

14 dec 2007 20:22

is toch wel even wennen dit, maar ziet er wel aardig uit ;)
maar uhm komt er nog wel een shoutbox of niet? vroeg ik me even af.
goed werk!!

groetjes
Wen
Every passing minute is a chance to turn it all around

inactieve gebruiker

14 dec 2007 20:26

Prachtig :)

er waren idd veel problemen de laatste tijd met het oude forum. Vooral smorgens, tenminste zo leek het, misschien inbeelding.

Thx Juglen

FFr

14 dec 2007 20:28

Cool, dit is een leuk nieuwtje.

De thema is dan niet echt mijn stijl, maar goed, die kan je niet met PHPBB krijgen.

Maar voor een nieuwe versie van PhpBB is dit een geweldige style en cool dat de forum weer eens geupdated word. :D

Deze style is trouwens veel beter dan die Sub Silver. Mijn favoriete is wel Sub Silver Shadow.

Bedankt dat dit gebeurt:D

Franje

14 dec 2007 20:44

Ik vind het mooi zo, eerst dacht ik wat nu weer, NOT FOUND, weer storing.... nee, een mooi ander forum :eek:

Leeuwtjuh

14 dec 2007 21:03

Nee sorry, ik vind het niets... Kun je het nog in je profiel terugzetten?
En een "kleine" waarschuwing vooraf had ik eigenlijk wel op prijs gesteld, ik had nu zoiets van: " :o Wat is er hier gebeurd?" Owjah, ik had btw nog een paar berichten geschreven op het oude forum en die zijn nu ineens weg... Komen die nog?

Vraag me trouwens ook af of mensen die adhd hebben tegen de drukte kunnen en of mensen met autisme spectrum stoornissen kunnen wennen aan de nieuwe layout. Ik heb er in ieder geval wel moeite mee.

Gtranquillity

14 dec 2007 21:42

Leeuwtjuh schreef:Vraag me trouwens ook af of mensen die adhd hebben tegen de drukte kunnen en of mensen met autisme spectrum stoornissen kunnen wennen aan de nieuwe layout. Ik heb er in ieder geval wel moeite mee.
Ik vind het wel mooi, maar ik voel me altijd (lange tijd) ongemakkelijk, wanneer iets veranderd is.
Het maakt daarbij niet uit of het de layout van een forum of iets anders is, dus ik herken wat je schrijft...

Leeuwtjuh

14 dec 2007 21:49

En met name de:

Toevoegen als vriend Toevoegen als vijand

Dat vind ik een beetje kinderachtig... We zitten toch niet op hyves?

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

14 dec 2007 22:06

Waaaaaah....wat is dit ???? Ik wist niet wat ik zag toen ik nietsvermoedend op mijn PSF knop drukte in mijn koppelingen. Schrik me rot. Dacht nog dat er iets niet klopte ... :lol:

Ok..is even wennen hoor. Ik heb een PBtje kennelijk maar ik ben er nog niet achter hoe ik het kan terugvinden ergens hier...Stom is dat..dat je dan gelijk even van slag bent.

Nou ik ga eens even kijken hoe het nu allemaal werkt ..Ik weet nog niet of ik hier blij mee ben..zal wel wennen zijn.

Maar goed, als het het forum ten goede komt, qua storingsgevoeligheid, dan is dat beter natuurlijk. Dank Juglen voor je moeite in ieder geval.

Waar is trouwens die Opslaan knop voor ? Bevestig is voor plaatsen neem ik aan ? Es ff proberen..
Inzicht als Uitweg..

*vlinder*

14 dec 2007 22:08

hallo,
het is idd een knap staaltje werk maar vind het niets....
hou niet zo van veranderingen en vond het vorige gezelliger en aangenamer...
nu is het net een klinische site...
pffff sorry dat ik zo zeur... maar ja...

:-k

veel liefs,
Vlinder

Gtranquillity

14 dec 2007 22:12

Mystica schreef: Ik heb een PBtje kennelijk maar ik ben er nog niet achter hoe ik het kan terugvinden ergens hier...
Van een ander forum (dat dezelfde software versie gebruikt) weet ik dat de PB berichten helemaal rechtsboven (nog boven de header) staan, maar het ziet ernaar uit dat op dit forum iets mis is gegaan...

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

14 dec 2007 22:21

Nee het is linksboven in Gebruikerspaneel. Kan je ook je profiel instellen en zo... :)

Leeuwtjuh

14 dec 2007 22:28

Mystica schreef:Nee het is linksboven in Gebruikerspaneel. Kan je ook je profiel instellen en zo... :)

Naast het gebruikerspaneel staat:

(0 nieuwe berichten) tenzij je een berichtje hebt want dan staat er: (1 nieuwe berichten)

Klik daar eens op :thumbright:

Dan ga je gegarandeerd goed!

Tenzij je inbox vol is, zoals de mijne net was, want dan word het net zolang achtergehouden, totdat je je inbox leegt...
Maar das niets nieuws 8)

Juglen
Site admin

14 dec 2007 22:29

Het thema wordt nog aangepast en de shoutbox komt ook zeker spoedig weer terug....

rose

14 dec 2007 22:56

Oeh mensen kindertjes, ik schrok helemaal.. 8) :lol:

Op zich zie ik heel veel dingen die ik een stuk mooier en beter vind dan die van de vorige layout..
Maar ik vind hem wel erg druk hoor, het is even wennen..

Ik vind de blauwe kleur mooier dan dat koude wit met grijs.. :)

Goed gedaan Juglen!

xxx
Rose

Leeuwtjuh

14 dec 2007 22:58

Rose schreef:Oeh mensen kindertjes, ik schrok helemaal.. 8) :lol:

Ik nu ook :o
Sinds wanneer zeg jij mensenkindertjes>?

rose

14 dec 2007 23:00

Leeuwtjuh schreef:
Rose schreef:Oeh mensen kindertjes, ik schrok helemaal.. 8) :lol:

Ik nu ook :o
Sinds wanneer zeg jij mensenkindertjes>?
*Insert huilliesmiley*
Sinds ik dat programma heb gezien over die vent die vanwege zijn geloof nooit geen scheldwoorden zei, maar als die dan boos was of geschrokken dan zei die 'mensen kindertjes'.. :lol: :lol: :lol:

Niet dat ik boos ben ofzo, maar ja.. You get my point.. :roll: 8)

xxx
Rose

Leeuwtjuh

14 dec 2007 23:04

Kokosnoot en ai rekenen we ook goed 8)

Anyway, de eerste schrik is eraf bij me...
Zie nu veel meer opties enzo, sommige zinvol, sommige niet...
Dus al met al toch wel oke, ff wennen nog.

rose

14 dec 2007 23:18

Ai! :roll:

Ik heb even goed rondgekeken en ben helemaal enthousiast over de uitgebreidere tekstkleurtjes, je hebt veel meer keuzes in het gebruikerspaneel etc.. :notworthy:

Het grootste minpunt vind ik nog steeds de drukte, het straalt geen rust uit..
Maar misschien is dat gewoon een kwestie van wennen.. :)

xxx
Rose

Mier

14 dec 2007 23:20

Ik schrok ook even toen ik net inlogde, maar opzich is het wel een verberting denk ik.
Hier en daar nog wat bijschaven denk ik, goed werk Juglen!

*Kunnen de avatars weer links komen, dat vind ik zelf eerlijk gezegt makkelijker kijken...

Reborn

14 dec 2007 23:21

Michel schreef: *Kunnen de avatars weer links komen, dat vind ik zelf eerlijk gezegt makkelijker kijken...
dat vind ik inderdaad ook wat makkelijker kijken..
maar ik wil niet teveel zeuren :P
Every passing minute is a chance to turn it all around

Gtranquillity

14 dec 2007 23:26

Leeuwtjuh schreef:
Mystica schreef:Nee het is linksboven in Gebruikerspaneel. Kan je ook je profiel instellen en zo... :)

Naast het gebruikerspaneel staat:

(0 nieuwe berichten) tenzij je een berichtje hebt want dan staat er: (1 nieuwe berichten)

Klik daar eens op :thumbright:

Dan ga je gegarandeerd goed!

Tenzij je inbox vol is, zoals de mijne net was, want dan word het net zolang achtergehouden, totdat je je inbox leegt...
Maar das niets nieuws 8)
Gevonden!
Dank jullie wel allebei! :)

Ik wilde net gaan schrijven dat ik het persoonlijk wel prettig(er) zou vinden, wanneer de avatars weer links staan, maar ik zie net dat Michel en Wen hier al iets over geschreven hebben.

Noordzij

15 dec 2007 00:00

Poeh.... ik schrik me rot.... Tja, ik ben ook zo één die niet echt tegen veranderingen kan, dus wat dat betreft vind ik het helemaal niets. Maargoed, het zal wel weer wennen.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”