PR

Reactie weggehaald?

http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?t=6262

Weet zeker dat ik hier een reactie heb geplaats maar zie dat ie weg is :oops:
Word je nog op de hoogte gebracht als lid als er zoiets gebeurd?
Mier

Ik heb hem niet weggehaald in ieder geval.
Normaal wordt dat vaak wel gemeld, maar ik weet verder de rede niet in dit geval.
PR

ah okay nou mss dat iemand anders het van de modjes het wél weet?
Zou het wel fijn vinden dat we op de hoogte worden gesteld als er iets weggehaald wordt...Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust dat ik iets verkeerds gezegt zou heben.
Nou ja ik wacht het even af.
PR

Is er iemand die me wél melden kan wat er met die reactie's is gebeurd?
Siddartha

Kan je je er iets bij voorstellen dat die reacties zijn weggehaald? Misschien omdat het offtopic was en respectloos voor de topicplaatser? En ik vind het een beetje denigrerend dat je spreekt over "modjes". Er zijn genoeg fora waar je je kunt uitleven door mensen te schofferen en je zult ook bediend worden met hetzelfde maar loop hier niet zo te zieken joh. Ga lekker iets nuttigs doen dan lopen rellen hier. Zo, dat is er uit en het lucht op (maak niet van mijn hart een moordkuil).

Sidd
Leeuwtjuh

zow, dat komt er lekker agressief uit... :lol:

Neej maar serieus, als ik een reactie post, waarvan ik zelf denk dat het helemaal ontopic was enzow, en hij is ineens verdwenen dan zou ik ook zoiets hebben van: WTF

logisch gewoon! Denk dat jij dat ook wel zou hebben...
PR

Presies en ik denk dat je pas kan oordelen als je het zelf had gelezen.......
Maar goed ik wacht het af zo schokkend is het ook weer niet....
En ik zou het idd prettig vinden als ik even een mailtje had gekregen..
Heidie Tops

Beste Pepper,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als ineens een reactie van je verwijderd wordt, terwijl je je van geen kwaad bewust bent. Ik zal nog eens bij de andere moderators navragen en hem/haar vragen je een PB te sturen.

Groetjes, Heidie
bianca65

als het goed is heb je inmiddels antwoord gehad.
PR

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van
een van de modjes..
Zou mss fijn zijn als we op de hoogte worden gebracht
als er iets verwijderd wordt...Ik ben de kwaadste niet :)
Maar zo is het ook maar gissen wat er aan de hand was...

Kan er mss alleen maar van leren toch?

Groetjes Pepper.
bianca65

Ik heb een reactie van Bjorn weggehaald bij de topic van fonske.
Ging over de grens heen.
Bij deze gemeld.
Bianca
Jive1

Hey!

Ik begrijp dus echt niet goed waarom zo dikwijls reakties weggehaald worden....

Dit is, zo denk ik toch?.... een openbaar forum. Ja?

In principe kan iedereen op een "openbaar" forum zeggen wat ie wil, en dat is dan zijn eigen verantwoordelijkheid. En als dat dus niet mag, dan zou het geen openbaar forum mogen zijn.

Ik aanvaard dat de beheerder en/of de moderator regels opstelt, en als die overtreden worden, dan kan die ingrijpen, en eventueel schorsen, of de teksten weghalen.

De reaktie van Bjorn was inderdaad even iets harder, maar zo zijn er nog al geweest, en ik vond dat echt niet van die aard dat die moest weggehaald worden. Iedereen heeft de intrede van Bjorn meegemaakt, iedereen kende hem dus wat, ieder kan de woorden van Bjorn dus wel voor zichzelf wegen en beoordelen...

Op een openbaar forum moet eerst, en dat ook openbaar, de betrokkene verwittigd worden, dat ie zijn woorden beter moet wikken alvorens ze te plaatsen, en als dat niet helpt dan wordt de betrokkene geschorst, of zijn inbreng wordt verwijderd, dat is zowat de werkwijze die men kan verwachten op een "openbaar" forum...

Vanzelfsprekend leg ik me neer bij de beslissingen van de overheid, maar dat betekent nog niet, dat ik dit juist vind. Daarom herhaalde ik nog even mijn mening.

Greetz
Jive1
PR

Jive1 schreef:Op een openbaar forum moet eerst, en dat ook openbaar, de betrokkene verwittigd worden, dat ie zijn woorden beter moet wikken alvorens ze te plaatsen, en als dat niet helpt dan wordt de betrokkene geschorst, of zijn inbreng wordt verwijderd, dat is zowat de werkwijze die men kan verwachten op een "openbaar" forum...
Ik weet niet wat de huisregels hier zijn, of de gang van zaken als er iets weggehaald wordt, of je hierover wordt ingelicht, maar het lijkt me idd méér dan een normale gang van zaken....Dit voorkomt heel veel verwarring.

En zo werkt het ook op de meeste forums volgens mij....Kan je alleen maar van leren toch?
En wat wat voor de een een grapje is, en voor de ander bittere ernst,
moet discutabel zijn volgens mij....toch?

Of is dit een forum met een eigen persoonlijke inbreng van de moderators zelf?
Vind er onderling overleg plaats als er iets verwijderd wordt?
Waar ligt jullie verantwoording....Of ligt die bij ons?
Allemaal vragen die de afgelopen dan wel bij me op zijn gekomen...
inactieve gebruiker

Laten we asjeblieft goed nadenken hier....Ik heb heel lang op een forum gezeten waar driekwart van de tijd alleen maar OVER het forum en OVER mod,- en adminaangelegenheden gepost werd.
Ben hier zo weg als het hier ook die kant op gaat... (misschien een tip voor sommigen ;) )
FFr

Ff ordenen

Ff ordenen

Sorry mensen, maar ik heb zo een lange tijd al zin om iets van mezelf op deze forum te ordenen. Aangezien samenvoegen duidelijk toch niet kan. Vraag ik of alle topics die ik heb aangemaakt, ja ook met alle berichten in een Prullenbak worden geplaatst of verwijderd kunnen.

Dan kan ik namelijk een eigen dagboek maken, waarin ik me verhalen kwijt kan. Ik zal dan proberen die zo overzichtelijk mogelijk te maken.

Waarom ik dit wil:
- Ordening
- Irritatie vermijden
- Berichtenoverzicht leuker maken

Eigenlijk wil ik zeg maar gewoon dat ik een topic maak, waar ik dan alles kwijt kan. Iedereen vindt het tot nu toe niet egoistisch dat ik een dagboek aanmaak.

In een dagboek kunnen mensen namelijk ook een andere kant van me zien, de positieve kant. En ja meestal is het in de echte wereld zo, dat mensen alleen die zien, en ja dan vinden ze me spontaan en aardig. En dan is daarvoor een reden. Ik wil zorgen dat dat hier ook zo is door me verhalen zo leuk mogelijk te maken.

Oke sorry ik weet echt niet hoe ik dit moet typen. Ik vraag het eigenlijk voornamelijk aan de admin.

Ik betaal wel voor de schade die eventueel door al die 10 tallen topics.

En nee dit doe ik niet omdat iedereen gek van die topics wil. Dit doe ik omdat ik het niet kan aanzien dat ik zoveel topics heb aangemaakt. Ik wil het zo graag geordend hebben. En ja, anders draai ik normaliter door, chek me eigen forum maar, ik heb 3 maanden geleden aangepast, 2 maanden weer, 1 maand geleden weer, ik pas hem steeds aan omdat ik denk dat die niet perfect is en gewoon troep die weg moet is. En dat wil ik van mijn topics hier vermijden.

Want het is wel zo dat deze forum het meeste van mij weet. Althans wat me dwars zit. En nu wil ik ook laten zien dat ik ook wat positief heb.

Maar goed, Frankruiters, wilt u aub deze topics verwijderen, en ook die van VERWIJDERD van mijn oude account?

En leden, zeg aub dat jullie het ook goed vinden?

Oke ik verneuk nu echt me kansen, sorry, oke dat sorry helpt niet, mhh als ik over iets denk denk ik tever. Mhh weer een negatieve eigenschap.

Sorry, ik stop er ff mee, antwoord pls.[/list][/list]
amy lee

Hoi Firefree,

Waarom ben je bang dat als je aangeeft wat je wil dat je je kansen verneukt?
Heeft dat iets met je moeder te maken?

Mij maakt het niet uit waar je schrijft! of dat nou 20 topics zijn of maar eentje.
zolang je maar schrijft als jij daar behoefte aan hebt.

Ik zou het wel zonde vinden als je alle topics laat verwijderen. En daar verder helemaal niets mee doet!

groetjes amy lee
Mier

Wat mij betreft kunnen die topics ook wel blijven staan. Die staan niemand in de weg, je bent nu mooi begonnen in Onder Ons in het topic Firefree, als je daar nou je dagboekje van maakt dan komt het helemaal goed.
FFr

amy lee schreef:Hoi Firefree,

Waarom ben je bang dat als je aangeeft wat je wil dat je je kansen verneukt?
Heeft dat iets met je moeder te maken?
Weet niet en dat zit gewoon in me hoofd.
Mij maakt het niet uit waar je schrijft! of dat nou 20 topics zijn of maar eentje.
zolang je maar schrijft als jij daar behoefte aan hebt.
Oke, gelukkig.
Ik zou het wel zonde vinden als je alle topics laat verwijderen. En daar verder helemaal niets mee doet!
Dat is miss. wel zo.
groetjes amy lee
FFr

Michel schreef:Wat mij betreft kunnen die topics ook wel blijven staan. Die staan niemand in de weg, je bent nu mooi begonnen in Onder Ons in het topic Firefree, als je daar nou je dagboekje van maakt dan komt het helemaal goed.
Goed idee, denk dat ik dat maar eens gaat doen.
pop

Verwijderen van berichten.

waarom zijn er in het topic 'losse flodders' die nu zowel in 'onder ons' staat en 'van alles en nog wat'
reactie's verwijderd?
rose

Als er reacties van jou zijn weggehaald dan moet je ondertussen een PB hebben gehad van de moderator die
jouw berichten verwijderd heeft..
Ging het niet om posts van jou dan heeft diegene van wie die posts wel waren bericht gehad erover...

We hebben trouwens ook afgesproken dat dit soort dingen voortaan via de pb gaan:

Dit soort reacties/berichten kan door de moderators direct worden verwijderd. Wanneer dit gebeurt, zal er een PB gestuurd worden naar de plaatser van het desbetreffende bericht. Ben je het niet eens met dit besluit, los dit dan via PB met de moderator op. Open hierover dus geen nieuw topic met je vragen en/of opmerkingen. Dit topic zal ook verwijderd worden, zodat de overzichtelijkheid van het forum gewaarborgd blijft.

Dus voortaan even dit soort dingen regelen via Michel of 1 van de andere moderators..

xxx
Rose
Maarten de Wit

Ik wil het graag even op een andere boeg gooien:

Waarom kan een reactie niet worden bewerkt, met de melding dat hij is bewerkt (de originele poster tekst dan) want, zus en zo.

Als het goed is staat de gebruikersnaam van de laaste wijziging er dan onder, en kan iedereen zien dat er iets is veranderd, en waarom, zonder dat hetgeen er nog staat wat niet kan of wat dan ook.

En nieuwe topics die niet deugen, ok, maar als er ineens reacties missen is dat toch erg vervelend, tenzij er staat dat er iets is gewist en in een paar woorden waarom.

Mijn suggestie dus: bewerk de reactie, haal de reactie weg, maar schrijf erbij waarom deze ge-edit is. Dit houdt overzicht voor iedereen.

Het probleem is namelijk dat het vervelend is voor de lezers en niet alleen voor degene die iets geschreven heeft dat volgens jullie regels niet door kan.

M.
pop

Rose,

het waren posts van meerdere personen, ook van mijzelf en ik heb daar geen pb over gehad.
Zie geen besluit, zie alleen dat er reactie's zijn weggehaald, waar mi totaal niks mis mee was en ik zie dat het topic in 2 subforums staat. Dat vind ik vreemd en onduidelijk en zie niet goed in waarom dit via pb zou moeten.

Ik vind het een goede suggestie van Maarten
Mier

We hebben afgesproken dat we hier mensen via PB op de hoogte brengen als iets verwijderd is, zelf vind ik dit voldoende en zo houd je het forum schoon van dat soort zaken.
inactieve gebruiker

ook van mij zijn in dat topic (gewoon onschuldige, neutrale) postings verwijderd. Geen pb, noch anderszins van op de hoogte gebracht.

Tja...





Inderdaad goeie suggestie van Maarten.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”