Raindrop

Re: Bericht aanpassen hoe?

Mystica schreef:Het liefst zou ik zien dat je berichten nog kon editten zolang er niemand op gereageerd heeft. Echter dit forum kent deze mogelijkheid niet.
Als dat zo dat was klopt de melding Sorry, but you may not edit posts that have been replied to. toch niet?
Er ligt mij wat van bij dat het forum die mogelijkheid wel gehad heeft.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Bericht aanpassen hoe?

Dat klopt wel wat je zegt Raindrop maar dat was het "oude forum". Toen we zijn overgestapt naar deze nieuwere versie bleek die optie er niet bij te zitten. Enkel nog wel editten/niet editten, niks er tussen..aldus Frank.
Inzicht als Uitweg..
Mickey~

posts aanpassen

vraagje:

waarom kun je op dit forum eigenlijk niet je eigen posts aanpassen of verwijderen?
Zou wel handig zijn voor als je een foutje maakt of iets aan een post toe wil voegen?
Leeuwtjuh

Re: posts aanpassen

Hier kun je verder lezen :)

Groetjes,
Leeuwtjuh
Mickey~

Re: Post wijzigen/edit knop

oké, na het lezen van dit topic begrijp ik het, al blijft het inderdaad een beetje vervelend dat je je posts niet aan kunt passen. Soms heb ik zo het idee dat ik teveel berichten achter elkaar moet posten omdat ik iets ben vergeten ergens bij te zetten.

Maar als er in het verleden dus rare dingen mee zijn gebeurd, dan snap ik t ook wel.
Wel jammer, dat dergelijke dingen plaats hebben gevonden en er daarom een besluit heeft moeten komen tot deze maatregel. Maar t is niet anders dan.
Sjell

Re: Post wijzigen/edit knop

Hmm oké, snapte al niet waar mijn edit was gebleven =]
Soms best onhandig vind ik zelf. Als je iets op de verkeerde manier verwoord heb, en dat merk je pas als je het even naleest in de topic.. en je wilt het even snel aanpassen..
Maar snap het aan de andere kant ook weer wel. (na het lezen van de reden)
Lastig =]
rose

Re: Post wijzigen/edit knop

Daarom is het altijd handig om eerst te drukken op 'voorbeeld' voordat je je post daadwerkelijk gaat plaatsen.. Dan kun je je post nog eens goed checken op eventuele verkeerde verwoordingen of fouten, plus met foto's zie je gelijk of je de linkjes goed hebt gedaan.. ;)
Op deze manier moet het toch echt wel te doen zijn..

Mocht je je post toch geplaatst hebben en je hebt naderhand een aanvulling die je er nog graag bij wilt hebben, dan kun je altijd nog kiezen om die gewoon in een post eronder te zetten of om 1 van de moderators te pb'en met die tekst en dan zetten wij het erbij..

xxx
Rose
Fred Haché

Hoe verander ik een post met zpÈlingZvaud?

Gegroet,

Ik weet niet of het aan mijn browser ligt, maar dit forum is de enigste die ik ooit ben tegen gekomen waar ik niet een fout in de reeds geplaatste tekst kan herstellen. Net een foutje gemaakt met psychische (zonder 'c'), en ik wil dat graag herstellen.

Vrgr. Fred
Maxy

Re: Hoe verander ik een post met zpÈlingZvaud?

De moderators hier willen niet voor gek staan zodra ze een melding bij de alarmcentrale hebben gemaakt.
Leeuwtjuh

Re: Hoe verander ik een post met zpÈlingZvaud?

Niet :D Daar zijn moderators voor ;) At your service. Stuur een pbtje verzoek tot wijziging met de desbetreffende link of zet je foutje daaronder en wij corrigeren het.

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 99#p241599

Omdat dit het zoveelste topic met dezelfde vraag is, zet ik er een slotje op.
Pieter123

wijzig bericht

Hoi,
Heb net mn eerste post gemaakt, maar ik kan de "wijzig" knop nergens vinden. Wil graag
nog een aanpassing maken.

anybody?

cheers.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: wijzig bericht

Je kan zelf geen berichten editten hier.Voor je op bevestig klikt kan je eerst op voorbeeld gaan kijken of het bericht naar je wensen is en eventuele aanpassingen doorvoeren.

Als je echt iets gewijzigd wil kan je één van de moderators een pb sturen (op pb knop drukken) met de gevraagde wijzigingen.
Die lossen het dan voor je op [045]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
drijvend_schaap

Re: Post wijzigen/edit knop

Quote knop gebruik is zo erg nog niet.

Beter dan niet kunnen wijzigen. Ik denk dat ik niet de enige ben hier waarvan af en toe de gedachten sneller dan het typen gaat.
TheEmperor85

Re: Post wijzigen/edit knop

drijvend_schaap schreef:Quote knop gebruik is zo erg nog niet.

Beter dan niet kunnen wijzigen. Ik denk dat ik niet de enige ben hier waarvan af en toe de gedachten sneller dan het typen gaat.
So..topic kick :P

Je kunt voordat je post op 'voorbeeld' klikken als je niet zeker bent van jezelf. Dat werkt toch ook?
drijvend_schaap

Re: Post wijzigen/edit knop

TheEmperor85 schreef:
drijvend_schaap schreef:Quote knop gebruik is zo erg nog niet.

Beter dan niet kunnen wijzigen. Ik denk dat ik niet de enige ben hier waarvan af en toe de gedachten sneller dan het typen gaat.
So..topic kick :P

Je kunt voordat je post op 'voorbeeld' klikken als je niet zeker bent van jezelf. Dat werkt toch ook?
Zwaktebod, ik denk dat er hier ook wel meer zijn die daar het geduld niet voor hebben.
En als je quote waarop je reageert is er uberhaupt geen probleem meer. Word het meteen nog een stuk overzichtelijker ook.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Post wijzigen/edit knop

Dan moeten ze het geduld maar aanmaken, lijkt mij. :lol: En de meesten quoten al, dat zijn de grijze vlakken.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
drijvend_schaap

Re: Post wijzigen/edit knop

Memories schreef:Dan moeten ze het geduld maar aanmaken, lijkt mij. :lol: En de meesten quoten al, dat zijn de grijze vlakken.
Ik weet wat quotes zijn :P
En geduld aanmaken makkelijker gezegd dan gedaan, zeker voor een deel dat psycholoog.net bezoekt dat een aandacht stoornis heeft of de gedachten vol heeft met andere zaken. Dan is een spelfout snel gemaakt, een woord snel vergeten, etc.
Philip

Aanpassen van geplaatste berichten

Is het mogelijk om berichten nog aan te passen nadat deze geplaatst zijn?
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik nog wel eens spellingsvouten maak of teveel tekst qoute! 001_tongue
Leeuwtjuh

Re: Aanpassen van geplaatste berichten

Beste Philip,

Dit is niet mogelijk. In dit topic kun je lezen hoe en waarom:

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 65#p100365

Groetjes,
Leeuwtjuh
Erik

Re: Vragen van leden

Zijn twee dingen die ik me afvroeg.

1: Is het niet mogelijk om je eigen geplaatste post te editen?

2: Ik kwam een foto tegen van dit forum over het aantal geregistreerde gebruikers. In 2006 zaten jullie al boven de 2.500 leden en nu zeven jaar later zijn het er ruim 1.300. Worden er eens per zoveel tijd de ledenlijst opgeruimd?
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Vragen van leden

Erik schreef:Zijn twee dingen die ik me afvroeg.

1: Is het niet mogelijk om je eigen geplaatste post te editen?

2: Ik kwam een foto tegen van dit forum over het aantal geregistreerde gebruikers. In 2006 zaten jullie al boven de 2.500 leden en nu zeven jaar later zijn het er ruim 1.300. Worden er eens per zoveel tijd de ledenlijst opgeruimd?
Daar zijn duidelijke antwoorden op en omdat ik het nu lees zal ik het even beantwoorden.

Op vraag 1: Nee, het is niet mogelijk om als lid je eigen gemaakte post te editen.
Op vraag 2: Ja, de ledenlijst word regelmatig opgeschoond.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden

Het is overigens forumtechnisch mogelijk om in te stellen dat een post 5 minuten ge-edit kan worden na het posten, maar de forumbeheerder heeft ervoor gekozen dit niet te doen.
Verder: wat Memo zegt :lol:
Erik

Re: Vragen van leden

Mag ik weten waarom daarvoor niet gekozen is?

Terug naar “Feedback en algemene informatie”