inactieve gebruiker

Re: KLOK

we kunnen dat zelf aanpassen zie ik Isaia, via je gebruikerspaneel en foruminstellingen kun je 'zomertijd is in gebruik' aanstippen.
Isaia

Re: KLOK

Dank je Klaas
Leeuwtjuh

Re: KLOK

Ik heb de mijne nu op GMT 2 staan... Er staat achter iets van Afrika ofzo achter, mja de tijd staat in ieder geval goed :thumbright:

Oost europees, centraal afrika :-k
gewoon ikke

Re: KLOK

Leeuwtjuh schreef:Ik heb de mijne nu op GMT 2 staan... Er staat achter iets van Afrika ofzo achter, mja de tijd staat in ieder geval goed :thumbright:

Oost europees, centraal afrika :-k
hmmm die van mij staat op GMT 1 en staat ook goed, mischien als je zomertijd niet aanklikt op 2 (is namelijk+2 uur) en anders op 1 (+1uur)

succes allemaal!

;) ;) ;)
Leeuwtjuh

Re: KLOK

och, volgens mij maakt het geen drol uit waar je je tijdzone neerzet... Heb er in ieder geval nooit wat van gemerkt...
Alone

Re: KLOK

Oh ja, zomertijd. Geen wonder dat ik al de hele week overal te laat kom...
Leeuwtjuh

Re: KLOK

:lol:

Ik zou vlees ontdooien voor het avondeten een paar dagen terug. kwartiertje op defrost, maar de schakelaar van de magnetron doet het niet... Dus ik kijk op de klok van de computer: 17:00 dus 17:15 eruit halen 8) Ik focus mezelf even op 17:15. Niet vergeten nou! Daarna weer druk op de computer bezig, je kent dat wel, kijk ik op de video: 16:20 :-k Ben ik nou iets vergeten te doen??? Kom ik om 16:45 (videotijd!) in de keuken, stinkt als de ziekte, vlees verknald...

Ja =; Die video springt al 5 jaar lang ieder jaar vanzelf over... Upc hoort dat te regelen volgens mn vriend. Nou, ik merk het :roll:
Leeuwtjuh

Re: KLOK

- hint hint hint -

Vanaaf dus weer enzo. Uurtje terug.
bobomelo

zomertijd

hoe stel je de nw tijd in van dit forum?
groetjes bobo
Leeuwtjuh

Re: zomertijd

Gebruikerspaneel

Foruminstellingen (links)

Zomertijd is in gebruik: JA

love3 Asje!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: zomertijd

Nou bij mij staat dat op Ja maar toch zie ik bij jouw posting dus 21.51 uur staan... rara hoe kan dat dan ? Het is toch echt al 22.51 uur
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: zomertijd

gmt+1 he? ;)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: zomertijd

O ja... nou waarom stond die dan verkeerd.. in het verleden stond die altijd goed.. typisch.. 023
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: zomertijd

Omdat je de zomertijd in gebruik had he? :lol:
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: zomertijd

Bij liep hij ook een uur achter heb er maar tijd + 2 uur van gemaakt en nu zou hij weer goed moeten zijn.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: zomertijd

Leuwtjes tip maar eens geprobeerd en zomertijd op ja gezet (waarom niet al standaard aan bij iedereen) en uur + 1 en hij loopt nog steeds goed.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Lopen we hier in België een uurtje achter?

Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt van het forum, maar ik merk dat het op het forum 1u09 is en hier staan alle klokken op 0u09...
Is het uur in Nederland dan niet veranderd vorig weekend? confused5 :lol:
TheEmperor85

Re: Lopen we hier in België een uurtje achter?

Is te veranderen bij je instellingen.
Even op gebruikerspaneel klikken en dan tijd.
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: Lopen we hier in België een uurtje achter?

TheEmperor85 schreef:Is te veranderen bij je instellingen.
Even op gebruikerspaneel klikken en dan tijd.
Bedankt Emperor, 'k ga het aanpassen ;)
Leeuwtjuh

Re: Lopen we hier in België een uurtje achter?

:lol: Het is ieder half jaar hetzelfde met de forum-winter&zomer-tijd.

Mensjes, die mogen jullie zelf aanpassen! Bij de foruminstellingen staat of de zomertijd in gebruik is. In de zomer zet je het vinkje op ja, in de winter zet je het vinkje op nee.

:D cheerqd5
elgebak

Re: Lopen we hier in België een uurtje achter?

mooi, dan kan ik de tijd mooi het hele jaar op zomertijd laten staan. Dan heb ik altijd nog een beetje zomer [sunny]

Terug naar “Feedback en algemene informatie”