Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Forum-rangen?

Hoi Tess,

Op de eerste plaats: bedankt voor je feedback.
Ik waardeer het altijd zeer als mensen met ideeën komen voor de verdere verbetering van het forum. Doel #1 is dat dit een plaats is waar mensen zich veilig voelen om berichten te plaatsen. 'Onder ons' komt aan deze behoefte hopelijk tegemoet.
Het is volgens mij helaas technisch gezien onmogelijk om gebruikers pas inzage te geven in 'Onder ons' als ze een x-aantal dagen lid zijn. Als dat wel zou kunnen, zou 'Onder ons' inderdaad nog meer afgeschermd zijn.

Het klopt dat een tijd geleden een rangensysteem als test is ingevoerd. Verschillende leden reageerden daarop toen afwijzend, omdat elk lid in principe waardevol en gelijkwaardig is. Het was op zich wel geinig om direct te kunnen zien of iemand nieuwkomer was of 'expert'. Nu kun je dit aflezen aan de registratiedatum en het aantal geplaatste berichten. Dus nog altijd kun je zien hoe 'ervaren' een gebruiker is binnen ons forum. Misschien alleen niet in één oogopslag.

Ik zal in elk geval eens nagaan of een oplossing voor 'Onder ons' mogelijk is die een beetje aan de behoefte aan afscherming tegemoet komt. Weet niet of dit technisch haalbaar is.

Nogmaals, dank voor het meedenken.
There are no mistakes in life, only lessons

Terug naar “Feedback en algemene informatie”