Gebruikersavatar
Elsie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2018 16:40

Partner met seksverslaving...

Mijn vraag. Mijn vriend heeft een seksverslaving. We zijn nu 7 jaar samen. Ongeveer 5 jaar lang heb ik elke dag seks met hem gehad omdat hij anders niet kon slapen. Deed ik het niet, kon hij niet slapen, werd hij gefrustreerd, kregen we standaard om 4 uur snachts ruzie wat eindigde in "toch maar seks" om nog eventjes te kunnen slapen.

Dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik eigenlijk echt geen seks meer met hem wil.. ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik dankzij een psychologe dit "ritme" wat kunnen doorbreken door om de dag seks te hebben en om de dag maar met mijn hand bij hem aan de slag te gaan.. absoluut geen geweldige oplossing, bijna elke avond ben ik eerst 3 kwartier bezig met de hand voor ik eindelijk met een pijnlijke vermoeide arm kan gaan slapen.. nu is het zo dat ik het seks gedeelte heb kunnen terug schroeven naar ongeveer 1 keer in de 3 dagen (dit is me nog te veel maar goed..) maar het lukt me bijna nooit meer om hem tot een hoogtepunt te brengen ondanks dat ik toch meestal 3 kwartier achtereen bezig ben.

Meneer vertikt het om te helpen "want dat is niet zo lekker". Vervolgens begint hij te zuchten als ik na 3 kwartier stop en zegt standaard "nou, dat wordt dus weer niet slapen". Dit begin ik SPUUGzat te worden. Hij wilt niet toegeven dat hij verslaafd is, vindt het heel normaal dat hij niet kan slapen als hij niet "die verlichting" heeft gehad. Ik word elke keer boos op hem dat hij daar dan zelf wat aan moet doen, dat het niet mijn schuld is dat hij dan niet kan slapen maar dat vertikt hij.

Ik heb meerdere keren aangemoedigd naar een psycholoog te gaan maar dat zal hij nog niet eens doen al zou zijn leven er van afhangen. Nu is het zo dat we over 3 maanden kindje nummer 2 verwachten. Dus nog minder energie om uberhaupt met mn al zo kapotte arm aan de gang te gaan en een partner die eke dag doodmoe is omdat hij zijn "ontlading" de avond ervoor niet heeft gehad waardoor ik in mijn eentje letterlijk alles in huis moet doen en straks dus ook 2 kinderen moet verzorgen.. (3 want hij moet verzorgd worden want hij is te moe). Ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet en hoop dan ook heeeel erg dat iemand tips heeft.... dreigen om bij hem weg te gaan werkt niet
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Partner met seksverslaving...

Ik zou niet onmiddelijk durven zeggen dat je partner een seksverlaving heeft, wel is duidelijk dat hij op een bijzonder onhandige en zelfs egoïstische manier over zijn behoeftes communiceert. Zoals je het beschrijft komt zijn gedrag ook heel onsympathiek over.

Even masturberen voor het slapen gaan is voor veel mannen een dagelijkse routine. Dat je hem drie kwartier moet aftrekken vind ik behoorlijk lang. Te lang, zou ik zeggen. Ik vind dat je hem gerust kunt stellen dat hij alleen maar aan zich zelf denkt.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Obsessief gedrag/gedachten en verslavingsgedrag”