klaasimodo

Eenzaamheid

Ik ben 19 en ik heb een fantastisch leven. Ik heb veel kansen gehad in mijn leven en die heb ik steeds benut. Zo heb ik op jonge leeftijd de kans gehad om als jobstudent te gaan werken voor televisie als technicus. Dat was fantastisch! Ik kreeg de kans om met bekende mensen te werken en mijn dromen waar te maken. Na een tijdje kreeg ik zelfs de kans om aan concerten mee te werken en aan festivals. Allemaal fantastische ervaringen, waarbij je de kans krijgt om grote sterren en groepen als Coldplay, U2, Linkin Park, enz. Van dichtbij te kunnen zien en zelfs een beetje te leren kennen. Op dat vlak heb ik helemaal geen zenuwen, ben ik sociaal en goed met de mensen. Maar bij de vrouwen is dat iets anders ... Ik ben geen grote uitgaander, waarschijnlijk doordat ik al hele dagen in een uitgaans milieu vertoef om te werken. En dat maakt het voor mij erg moeilijk om een meisje te leren kennen. Ik studeer ook nog, maar opnieuw in een studierichting waar er letterlijk geen vrouwen zijn. En ook in mijn hobby als technicus kom je zelden vrouwen/ meisjes tegen. Komt er dan nog eens bij dat ik erg verlegen ben bij meisjes en dat maakt het nog moeilijker. Ik heb het erg moeilijk om gewoon iemand aan te spreken die ik leuk vindt. En dat zorgt er voor dat ik enorm eenzaam ben. Wat waarschijnlijk wel raar klinkt, omdat ik zoveel te doen heb. Maar dat is natuurlijk niets in vergelijking met een relatie hebben. Soms weet ik echt niet meer wat te doen ...
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Eenzaamheid

Kom je op feestjes ? Heb je hobbies ? Sport je ? Ben je ergens lid van (vereniging) ? Doe je vrijwilligerswerk ? Ga je wel eens weg met vrienden ? Vakantie ?

Allemaal mogelijkheden om iemand te ontmoeten waar je een klik mee vindt. Maar het is wel een kwestie van doen, de verbinding zoeken, in het leven staan.
Inzicht als Uitweg..
Selineeee

Re: Eenzaamheid

Ik zeg joun tijd komt nog wel! ;p
En inderdaad er zijn niet veel meiden in de technische wereld. Maar zorg dat je meiden onmoet met intresse in het zelfde als jou. Sport films muziek of iets anders!
Het komt wel goed :)

Terug naar “Jongerenforum”