Gebruikersavatar
Waarom ?
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018 17:43

Sneeuwwitje of de heks ?

Voor mij was of is het altijd de heks ! De eerste keer dat ik de film zag (jaartje of 6 moet ik geweest zijn )in de bioscoop was ik meteen verliefd en had ook gelijk de eerste erectie die ik me herinner,de kroonjuwelen als psycho detector !
Ben inmiddels bijna 50 jaar en wordt nog steeds van een afstand gestalkt en gemanipuleerd door mijn eerste vriendinnetje waar ik rond mijn 20st een paar jaar een relatie mee had. Deze relatie en de nog steeds durende aftermath kwamen en komen me zo me strot uit dat afgezien van wat vluchtige avontuurtjes, met wat andere borderline/psycho achtige dames, ik het hebben van een relatie nooit echt prioriteit gaf (to say the least).
Sneeuwwitje is niet interessant en de heks haat ik inmiddels. Dus wat nu ?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Sneeuwwitje is niet interessant en je bent uitgekeken op heksen? Tja, je ben zelf ook niet bepaald de Prins op het Witte Paard, dus misschien kun je de aandacht beter richten op een ander sprookje? Misschien zul je dan ooit het meisje vinden die het glazen muiltje past.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Waarom ?
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018 17:43

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Nee absoluut geen prins op het witte paard! Was het mijn borderline psycho achtige dames opmerking wat me zo snel verried ?

Al die jaren kon ik er niet goed de vinger op leggen mijn vader was ermee begonnen toen ik het huis uitging. Mijn zus en deze ex namen het stokje van hem over. Was wel een paar keer met een psycholoog gaan praten ivm een depressie. Had het hele stalking verhaal aan een psychiater vertelt en deze drukte me vrijwel gelijk een recept tegen schizofrenie in mijn handen.Aan de ene kant stortte mijn wereld in en aan de andere kant was er een onwijze opluchting, ik had het al die tijd mis en kon een pil innemen en alles zou goed komen. Toen ik zijn kantoor uitliep was daar mijn psychologe die, na mijn verhaal gehoord te hebben, het recept uit mijn handen pakte en het kantoor naar binnen ging. Toen ze naar buiten kwam zij ze dat ik geen schizofrenie had en dat ik me niet gek moest laten maken. Jammer dat ze me niet vertelt had wat er nou wel precies aan de hand was.

Ik twijfelde al die jaren, dacht het aan mij lag dat ik me aanstelde, slecht reageerde op een clubje roddel dames. Zo'n acht jaar geleden zocht ik contact met mijn ex en zus deze ontkende alles en zeiden dat ik niet goed bij mijn hoofd was, ook spoorde ze vroegere vrienden en kennissen aan om me te vertellen dat ik met mezelf in de knoop zat en niet spoorde.Maar het klopte niet, hun gedrag en wat ze zeiden klopte niet.Daarna had ik alles in de soep laten draaien. Gestopt met rekening betalen.Huis uit gezet en mijn honden naar het asiel gebracht,zou ze wel weer ophalen zodra er iemand naar voren zou komen om me te vertellen dat ik niet gek was. Dit is helaas nooit gebeurd.

Hoewel ik vroeger best veel vrienden en kennissen had kon ik altijd al goed tegen alleen zijn. Heb alleen een lagere school diploma maar interesseer me voor van alles. Dus al die verjaardagen, kerst, oud en nieuwjaarsdagen en die jaren dat ik dakloos was, was ik dingen aan het leren waar ik me voor interesseerde.Kwam er achter dat ik achteraf toch geen achterlijk stront jong was. Begon geld te verdienen op het internet en andere te onderwijzen in iets wat mijn redding is gebleken. Kreeg fantastische vrienden op het internet, intelligente mensen die mijn verhaal niet vaag vonden. Zij waren het die me vertelde wat er precies aan de hand was. Dus ben nu zo'n twee maanden alles over persoonlijkheidsstoring aan het lezen. Wist er al wel iets van omdat er altijd werd gedaan alsof ik degene was die er aan leed. Brief geschreven naar ex haar werkgever(werkt nota bene in de psychiatrie) Brief is goed aangekomen, merk het aan de flying monkies lolol( het zijn er zoveel).Ik weet dat het verkeerd is, but really bring it on! Ze kunnen niets meer zeggen of doen wat mij nog raakt. Ik weet dat ze me het liefst uit de weg hebben of op zijn minst in het gekkenhuis maar ze zijn te laat, de kans is groter dat ze zelf in het gekkenhuis belanden, nogmaals je kan aan de flying monkees zien dat de stress groot is in het psycho kamp. Ik laat ze nog hun gang gaan tot mijn nichtje het huis uit is.

Misschien moet ik uit de kast komen en een pass at the zeven dwergen maken? Ik las of hoorde iets over dat kinderen van een narcistische ouder zelf ook steeds narcistische partners uitzoeken. Klopt in mijn geval. lk weet niet hoe ik het doe maar ik scoor 100% . Waarom is dat? Omdat dat vertrouwd is? Ik haat het als ik andere dat zie doen lol
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Je hebt het een en ander meegemaakt en je hebt jezelf ook weer naar boven gewerkt.
Wat kunnen we op dit forum voor je doen? Wat wil je met ons bespreken?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Waarom ?
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018 17:43

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Onwijs bedankt ! Ik heb altijd een hoop vragen .Als ik 1 wens mocht doen zou ik een antwoord op al mijn vragen willen,nee niet de lotto nummers van volgende week lol.Kom er later nog op terug over 4 uurtjes gaat de wekker ! G'night ! ZZzzz
Gebruikersavatar
Waarom ?
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018 17:43

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Ik denk dat dit de kern van het probleem en van de oplossing is! Narcisten zijn overal, in familie, kennissenkring en op het werk. Eenmaal goed onder de invloed van een narcist met zijn monkees trek je de rest, die er altijd al waren, aan! Zeg maar zoals een visje met kramp ineens alle roofvissen aantrekt. Of zien eten doet eten! Zoals we al weten benaderd een narcist zijn volgende prooi als waren het zijn volgende beste vriend of vriendin, dat is tenminste wat hij of zij zijn prooi wil doen laten geloven. Dus omdat een normaal mens zichzelf nooit zo overdreven zou voorstellen lijkt het na een tijdje alsof we omsingeld zijn door psychos en/of steeds de verkeerde partner uitzoeken! Wat natuurlijk ook zo is
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Het hangt er van af hoe je het begrip narcisme definiteert. Wat je hier beschrijft is in ieder geval een beknopte samenvatting van jouw persoonlijke ervaringen met een paar naargeestige mensen.

Maar wat is volgens jou dan de oplossing voor het probleem?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Waarom ?
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2018 17:43

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Of deze klanten allemaal door een psycholoog zijn ze gediagnosticeerd weet ik niet. Ik maak ze mee in hun natural habbitat, maak er deel van uit. Of liever, zij maken deel van mijn habbitat uit LOL. Voordat ze nog meer naast hun schoenen gaan lopen. Een persoon met een geweten doet niet de dingen die zij doen en al helemaal niet over zo'n lange tijd. Het misbruik veroorzaakt een wond en aan de wond kan je zien door wat je bent gebeten. Wist je dat niet volhoudertje?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Sneeuwwitje of de heks ?

Waarom ? schreef: 06 aug 2018 08:30 Het misbruik veroorzaakt een wond en aan de wond kan je zien door wat je bent gebeten.
Daar zal ongetwijfeld een kern van waarheid in steken, maar je geeft daarmee geen antwoord op de vraag wat volgens jou 'de oplossing' van het probleem is. Hoe met gewetenloze en nare mensen om te gaan en om te gaan met wat ze je hebben aangedaan? Dat kan op verschillende manieren.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”