Gebruikersavatar
RRR
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2020 21:19

Ideeën en tips om haar weer te spreken

Hallo allemaal...

Het volgende wil het geval en ik worstel er veel mee. Ongeveer anderhalf jaar geleden had ik een relatie van een aantal maanden met een superleuke vrouw. We hadden het heel leuk en er leek niks aan de hand, sterker nog het ging juist heel goed. Van de een op de andere dag vertelde ze me dat ze het toch niet zag zitten en dat ze me het beste wenst... maar dat ik vooral niet moet proberen contact te zoeken, bloemetjes sturen etc. Aangezien ik bij haar in de buurt woon komen we elkaar wel eens tegen, dat maakte me meteen een stalker. Om dat stempel niet meer te krijgen ging ik zelfs niet meer naar de buurt super omdat ik echt geen stalker ben.

Na een tijd toch wat contact geprobeerd te zoeken (app/post) op luchtige manieren om in gesprek te komen, maar niks had effect. Lang stil gebleven en ze negeert me nog steeds. Ik ben geblokkeerd op app, Facebook etc. en wil niet onverwacht voor haar deur staan. want ik denk niet dat dat gaat werken. Ik zou haar ongelooflijk stom moeten vinden door dit gedrag, maar ze is nog steeds de leukste en mooiste vrouw die ik ken. Ik heb de hoop al wat opgegeven dat het ooit weer wat wordt, maar stiekem hoop ik dat wel.

Voor nu zou ik het fijn vinden om nog eens normaal contact te hebben. Wat kan ik voor origineels doen zodat ik haar aandacht heb en ze me in elk geval niet meer negeert? Ik hoop heel erg dat jullie tips hebben, mijn mannenbrein weet het al een tijdlang niet meer...
Gebruikersavatar
RRR
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2020 21:19

Re: Ideeen en tips om haar weer te spreken

Titel van het bericht bevat een tikfout, aanpassen lukt niet, kan de moderator dat doen?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ideeen en tips om haar weer te spreken

RRR schreef: 27 sep 2020 21:36 Titel van het bericht bevat een tikfout, aanpassen lukt niet, kan de moderator dat doen?
Dat kan. De titel van het bericht is gewijzijd in Ideeën en tips om haar weer te spreken
RRR schreef: 27 sep 2020 21:36Voor nu zou ik het fijn vinden om nog eens normaal contact te hebben. Wat kan ik voor origineels doen zodat ik haar aandacht heb en ze me in elk geval niet meer negeert? Ik hoop heel erg dat jullie tips hebben, mijn mannenbrein weet het al een tijdlang niet meer...
Het is heel fijn als mensen een prettig en normaal contact met hun ex kunnen hebben, zeker als je bij elkaar in de buurt woont en ook wel eens bij dezelfde buurtsupermarkt komt. Maar helaas, soms is dat niet mogelijk. Je ex is er héél duidelijk in geweest dat ze het niet op prijs stelt dat je contact met haar probeert te zoeken, dat is een wens die je hebt te respecteren. Maar jij hebt die wens niet gerespecteerd en zij heeft je daarom geblokkeerd op WhatsApp en Facebook. Dat je haar desondanks nog steeds leuk en de mooiste vrouw op aarde vindt, is een gevoel waar je op een andere manier mee moet leren omgaan dan contact met haar te zoeken. Dat wil ze niet, kennelijk is dat nog steeds niet tot jouw mannenbrein doorgedrongen.

Kortom: laat haar met rust, zet haar uit je hoofd. Ze wil niets meer met je te maken hebben en dat heb je te accepteren.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”