Gebruikersavatar
Elisabeth2you
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2020 16:29

Tweede plek

Hallo allemaal,

Voordat ik het verhaal begin, ik wil het graag van mij afschrijven omdat ik niet weet bij wie ik hierover terecht kan.

Mijn vriend en ik zijn niet lang bij elkaar (6 maanden) maar hebben meteen al het nodige mogen meemaken in onze relatie en hier zit ik erg mee.
Het is het makkelijkste om al het negatieve te schrijven, maar ik meen serieus dat wij echt vaker leukere momenten hebben dan niet leuke maar de gedachten en gevoelens waar het over gaat blijven mij achtervolgen. Ik ben een vrouw 28 jaar, heb een goede baan en leuke mensen om mij heen.

Het volgende:

De beste vriendengroep van mijn vriend is een hechte vrienden groep die al lang samen zijn, ik ben een redelijke voorstander van aparte vrienden maar goed met elkaar kunnen is wel belangrijk voor eventuele feestjes, verjaardagen enz enz.
In deze vriendengroep zit ook de ex van mijn vriend, leek mij een aardige meid maar na 3 keer elkaar gezien te hebben negeerde ze mij samen met haar vriendinnen. Ik ben zelf wel erg sociaal aangelegd en mij maak je de pis niet snel lauw en kan mij dan prima vermaken met anderen.
Mijn vriend is al erg lang met haar uit elkaar en zij heeft ook al een lange tijd een nieuwe relatie. Echter als mijn vriend zegt dat hij naar de vrienden gaat zegt hij altijd ZE vraagt of ik kom, ZE wacht op mij enz enz enz.(hierin wordt ik 9 van de 10 keer ook vergeten, ik hoef niet altijd mee maar een keer is ook wel leuk toch) Het is altijd zij die word genoemd en niet ''de vrienden''. Ik weet dat hij dan met zijn allen om gaat maar mijn vriend lijkt het allemaal om haar te draaien. Ook kijkt hij altijd naar haar op een aparte manier, achterna volgende korte niet betrappende manier waarvan hij denkt dat niemand het ziet. Thuis tijdens de film, een keer eten of wat dan ook word ze vaak genoemd, zelfs noemde hij haar naam een keer s'ochtends terwijl hij mij bedoelde... Is hij het gevoel dan nog niet weg na 5 of 6 jaar?

Ook ben ik opeens sinds kort uit de whatsapp groep geknikkerd en heb mijn vriend gevraagd waarom dit was? en als ze mij niet aardig vinden het niet op deze manier hoeven te doen. Mijn vriend durfde er niet om te vragen, uiteindelijk toch gedaan het ging perrongeluk... vandaar dat ik er na enkele weken nog niet terug in zit en iedereen mijn nummer gewoon heeft. Ik ben erg onzeker van mijzelf en heb nu totaal geen zin om naar deze mensen heen te gaan. Iedereen is ook altijd helemaal geweldig vind mijn vriend en ik lijk maar gewoontjes...

Mijn vriend dit is al vanaf het begin in de relatie zit ongeveer 3 keer in de week met ze in het café en 1 dag in de week voetbal of wel wat anders aan feestjes of uitjes. Hij heeft financiële problemen vanuit het verleden. Dit wist ik vanaf het begin en hij is druk bezig met professionele mensen met het oplossen hiervan. Hiermee bedoel ik hij heeft het niet heel ruim en ik ook niet. Echter is er ook nooit eens iets wat we kunnen doen, ik zet wat geld opzei om leuke dingen van te doen, hij heeft geen geld want dat ligt nu in het cafe natuurlijk... Er is daarom geen geld voor ons maar wel geld om met andere mensen leuke dingen te doen... Dus wij gaan dan maar weer film kijken op de bank... Ik ben het een beetje zat en voel mij op de tweede plek te worden gezet. Als mijn vriend later is bij zijn vrienden (lees half uurtje te laat in het café) dan krijgt hij meteen appjes met dat hij geen echte vriend is en zijn vrienden in de steek laat.


Hij heeft 1 keer per week 2 uurtjes de tijd voor mij (twee uur film) en dan is het weer gedaan... Dit is niet mijn verwachting van een relatie en dit heb ik hem ook verteld, hij wil mij duidelijk niet kwijt zegt hij en heeft hij ook gezegd tegen een vriendin van mij, maar ik heb het gevoel alsof ik er gewoon maar bij hoor en maar moet kunnen wanneer hij kan en dat hij dan maar ff zijn aandacht geeft aan mij.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen hiermee, niet alles durf ik te vertellen want hij heeft mij heel goed ingeprent dat een andere ex een zeur wijf was over zijn alcohol gebruik enzo en het daarom ook uit is.

Ik wil hem ook echt niet kwijt en wil geen zeurwijf zijn.

Ik hoop dat ik van iemand (serieus) advies/hulp enz, kan krijgen.

Alvast heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Tweede plek

Hij heeft 1 keer per week 2 uurtjes de tijd voor mij (twee uur film) en dan is het weer gedaan... Dit is niet mijn verwachting van een relatie en dit heb ik hem ook verteld, hij wil mij duidelijk niet kwijt zegt hij en heeft hij ook gezegd tegen een vriendin van mij, maar ik heb het gevoel alsof ik er gewoon maar bij hoor en maar moet kunnen wanneer hij kan en dat hij dan maar ff zijn aandacht geeft aan mij.
Je vriend is eigenlijk nog niet toe aan een relatie, hij is er niet serieus in en vindt zijn vrienden en het café belangrijker dan met jou samen te zijn. Hij wil het liefste vasthouden aan zijn vrijheid en zijn pleziertjes. Hij stelt zich behoorlijk egoïstisch op, bovendien gedraagt hij zich zeer onvolwassen.

Wil je wachten tot hij volwassen is? Heb jij zin om een relatie te hebben met een jongen die je nog moet opvoeden? Gaat hij nog veranderen, of is het bij hem al een ingesleten gedrag geworden om zo met vrouwen om te gaan waar hij een relatie mee heeft?

Als je denkt dat hij zal veranderen en ooit in zijn leven nog een volwassen man gaat worden, blijf dan bij deze onvolwassen jongen. Als je daar geen zin in hebt, kies dan eieren voor je geld en zoek een leuke man die echt helemaal voor jou gaat en waar je iets leuks mee kunt opbouwen.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”