Gebruikersavatar
tomás torquemada
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 feb 2016 11:50

8 jaar en een schooljaar verkracht, walg nu van iedere vorm

Op 8 jarige jongen achter gelaten op een kostschool waar ik de eerste week al en gedurende bijna het hele schooljaar wekelijks verkracht werd door een smerige satanische religieus. Daarna haatte ik iedere man en gaf geen man ooit meer een hand. Normale seksuele belangstelling alleen voor vrouwen echter wanneer het erop aan komt walg ik van mijn eigen man zijn. Iedere, zo gewilde mooie relatie in het begin, liep op de seks van mijn kant muurvast. Ik walg van iedere vorm van seks.

Toch hunker ik naar de warmte van een lieve vrouw die mij ook kan en wil begrijpen. Maar zoiets zoek je in het land van de dagdromers. Gevolg: Doodeenzaam en alleen. Een leven zonder te kunnen delen is geen leven waard. Wie zou in een diepvries willen leven waar alles koud en weerzinwekkend is. Ik was een heel spontaan open ventje tot die verkrachtingen. Nooit met iemand daarover gesproken behalve met Jan de Quay die ook hoogleraar psychologie was. Hij was mijn beschermheer waar ik tot kort voor zijn dood in 1985 een vriendschappelijke vertrouwensrelatie mee had. Kwam vaak bij hem en zijn vrouw lunchen en hij luisterde met zijn hart naar mijn pijn en blokkades met mijn vriendin waar ik niet vanaf wilde omdat ik zo geblokkeerd was.

Hij zei altijd dat mijn emotionele reflexen goed en mooi waren echter mijn seksuele walging van mezelf in mijn intieme momenten met mijn vriendin heeft hij in onze gesprekken nooit kunnen oplossen. Met godsdienstige handvatten weke voor hem heel belangrijk waren werd ik alleen nog maar bozer op die religieuzen die op een jongenskostschool zoiets rustig lieten gebeuren.

Hoe doorbreek ik ooit mijn seksuele blokkade tegen de man waar ik er zelf ook een echte van ben? Ik ben door een liefdeloos leven de laatste jaren nauwelijks meer instaat om nog liefde te geven zoals mijn hond die aan mij geeft. Altijd blij mij te zien, dankbaar en vrolijk kwispelend onvoorwaardelijke vriendschap ongeacht hoe verkrampt ik ben in mijn relaties tot de op seks beluste wereld om mij heen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: 8 jaar en een schooljaar verkracht, walg nu van iedere v

tomás torquemada schreef:Hoe doorbreek ik ooit mijn seksuele blokkade
Het is een mooi gegeven dat de hoogleraar psychologie waar je mee bevriend was, je op het hart heeft gedrukt dat je emotionele reflexen mooi en goed zijn. Dat is een gedachte waar je altijd aan moet blijven vasthouden, er is jou namelijk iets aangedaan, er is misbruik van jou gemaakt, waardoor je weerzin tegen seksualiteit hebt ontwikkeld.

Er zijn bepaalde vormen van slachtofferhulp waar je baat bij zou kunnen hebben. Je kunt ook contact opnemen met je huisarts om te bespreken welke stappen je zou kunnen zetten om verandering aan te brengen in jouw situatie.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”