Gebruikersavatar
Francois
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jan 2015 17:36

geen vat meer op ouders

Zijn er hier nog mensen die geen vat meer hebben op hun ouders ?
Momenteel gaat het nog hoor , maar ik merk dat ik mij weer meer en meer begin te frustreren in mijn ouders .
Tevens heeft mijn zuster er ook problemen mee , almaar een geluk dat ze op dat gebied aan mijn kant staat.
Onze ouders willen niets meer van ons aannemen .
Er zijn bepaalde dingen gebeurd in onze familie waardoor er het één en ander geregeld moet worden .
Dit is allemaal niet gemakkelijk en wij zien wekelijks dat hun dingen vergeten , verkeerd begrijpen enz .
Dit kan voor hen en voor mij en mijn zuster gevolgen hebben .
Wij proberen hen hierop te wijzen en hen met raad en daad bij te staan , maar telkens krijgen wij het deksel hiervoor op de neus .
Wij moeten ons niet moeien met die zaken , enz enz .
Terwijl wij het enkel maar goed met hun voorhebben .
Erger voor ons is dan nog dat wij merken dat bepaalde familieleden hier gretig misbruik van maken ze manipuleren onze ouders en weten zeer goed dat mijn ouders deze zaken niet echt meer begrijpen.
Bij het gesprek over de zaken tussen mijn ouders en hun broers en zussen mogen we van hun zelfs niet bijzijn , zodat wij telkens achteraf moeten concluderen dat ze maar de helft van het verhaal gehoord hebben en vergeten zijn .
Wij hebben een groot vermoeden dus dat bepaalde familieleden een spelletje in hun voordeel aan het spelen zijn .
Als we onze ouders zeggen dat wij met deze familie willen praten is het ruzie.
Kortweg wij moeten lijdzaam aanzien hoe mijn ouders op een verkeerd spoor worden gezet .
Dit is zeer frustrerend voor ons en steeds hebben wij discussie hierover .
Hoe kan je hier het best mee omgaan ?
Iemand tips ?
Ons willen ze toch niet geloven .

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”