Anoniem1994

Iets wat ik bij niemand kwijt kan.

Hallo allemaal ik ben een meisje van 19 en ik heb het de laatste tijd erg moeilijk gehad ik zal het kort proberen te houden want dit moet ik kwijt anders word ik gek.

Nou ik heb sinds januari een vriend waarmee het in het begin heel goed ging. We konden heel goed met elkaar opschieten en hij is mijn eerste met wie ik best wel ver ben gegaan qua seks en ook waar ik serieus mee ben (vroegere relaties duurden meestal kort en vond mijn vrijheid belangrijk).

Maar na 2 maanden begon hij heel erg te veranderen. Hij begon snel boos te worden en gaf me het gevoel dat ik niets waard was. Ik ging daar niet zo heel erg verder op in. Maar later na 2 weken begon hij me opeens ook te negeren dus ik had er toen een einde aan gemaakt ook al vond ik het moeilijk maar ik kon mezelf niet langer zo laten behandelen door hem.

Dus ongeveer 3 weken na de breuk begon ik hem te missen maar wou geen contact opnemen met hem dus ik wou afleiding, dat deed ik door af te spreken met een andere jongen (wat niet slim was). Ik sprak dus met deze jongen af. Hij woont bij mij in de buurt dus we zouden elkaar zien bij een park. Ik was daar aangekomen en hij nog niet dus ik wachte op hem. het was middennacht ong half twaalf en ik zag hem aankomen. we begroetten elkaar en liepen een beetje door het park. We waren aan het kletsen enz terwijl we verder ergens heen liepen ik vroeg steeds waar we gingen maar hij zei je ziet het zo wel. Ik vond het een beetje raar maar ik dacht wat kan er verkeerd gaan hij leek me wel te vertrouwen. Dus we waren nu al een tijdje aan het lopen en aangekomen ergens dichtbij een soort van bos/park en hij zei dat we daar in konden gaan en ff rustig konden zitten enz. Ik voelde er geen goed gevoel bij maar liep toch met hem mee (dommer kan je niet zijn).

We waren daar aangekomen en er was een bank toen zaten we en begon hij mij te zoenen en ik deed gewoon mee vond dat niet zo erg en dacht het blijft hierbij. Maar begon zn gulp uit te doen en ik vroeg wat hij deed. Hij zei dat ik op mijn knieen moest en dat ik hem orale seks moest geven. Dit weigerde ik. En hij herhaalde het maar ik bleef weigeren maar was ook bang dat hij mij daar achter zou laten als ik het niet deed maar ik bleef het weigeren want ik ga iemand niet pijpen op een eerste date.

Maar toen werd hij geïrriteerd en bleef nog steeds aandringen hij stopte niet. En ik werd bang met de gedachte dat hij mij daar in het bos zo laat achter zou laten dus ik knielde uit eindelijk voor hem en deed het toch zonder dat ik het wou. Ik vroeg hem of hij wou stoppen wanneer hij zou komen en hij zei ja. Dus ik begon hem te pijpen opeens trok hij mijn haar en duwde mijn hoofd wat ik niet fijn vond en ik probeerde dat aan te geven door zijn handen proberen weg te halen maar hij luisterde niet en toen wist ik dat dit niet goed was. Ik probeerde mijn hoofd weg te duwen maar lukte niet. Ik werd bang ik wilde stoppen maar het lukte mij niet hij duwde mijn hoofd juist steviger tegen zich aan. Hij begon klaar te komen in mijn keel waardoor ik het niet eens heb kunnen uitspugen. Ik voelde me zo vies erna. Ik bleef spugen ik probeerde het niet te slikken. Ik was heel boos en ik voelde me verkracht.

Hij durfde erna nog te vragen of ik boos was. Ik negeerde hem en we liepen terug. Hij bracht mij naar mijn huis en ging zelf verder ook naar huis.
Thuis ben ik meteen gaan douchen en slapen.
Ik voelde me de dagen erna nog erger en miste mijn vriend nog meer. Dus ik heb weer contact opgenomen met hem en we hebben weer een relatie nu. En dit kan ik absoluut niet aan hem zeggen ik kan het aan niemand zeggen dit is gewoon heel vies. Ik weet niet eens of dit een verkrachting is want ik deed het tenslotte wel zelf maar ik voel me wel verkracht?

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik moest dit echt kwijt. Aub serieuze reacties want ik zit hier heel erg mee.

Dankjewel
Laatst gewijzigd door Selfje op 29 mei 2014 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: alinea's toegevoegd ivm leesbaarheid

Anoniem1994

Re: Iets wat ik bij niemand kwijt kan.

Oh, het is heel erg lang trouwens had het niet in de gaten. En sorry voor details ik moest het gewoon kwijt ergens.

Maar hoop dat iemand mij kan zeggen wat te doen of ben ik verkracht? Telt orale seks ook als verkrachting? Aanranding?

Selfje

Persoonlijk vind ik dat dit geldt als aanranding.
Je hebt heel duidelijk 'nee' gezegd en het alleen gedaan omdat je op dat moment bang voor hem was.

Elk persoon, man of vrouw, hoort een 'nee' te respecteren.

Ben je al bij de huisarts of GGZ geweest voor een soa test?
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.

Anoniem1994

Bedankt voor je reactie, nee ik ben nog niet geweest. Is het toch noodzakelijk ? Want ik voel me niet ziek.

Selfje

Je hoeft je ook niet ziek te voelen om een soa te hebben :)

Google maar eens op soa en keel.

Sommige soa's merk je niet, maar hebben soms wel lichamelijke gevolgen.

Van mij hoef je je niet te laten testen, maar als je wel iets blijkt te hebben,
kun je anderen ook weer besmetten. Daar maak je denk ik geen vrienden mee ;)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Waar je het over hebt is inderdaad verkrachting. Immers werd er in jouw lichaam binnen gedrongen, of dat nou je mond of je vagina is maakt dan niet uit, tevens ben je er toe gedwongen want je hebt meermaals aangegeven dat je het niet wou. Je was bang voor hem en je hebt het niet uit vrije wil gedaan. Een hele nare ervaring voor jou Anoniem1994. Sterkte..
Inzicht als Uitweg..

Anoniem92

Anoniem1994

Wat erg voor je :( dit valt voor mij zeker wel onder aanranding. Weet je zijn naam, of waar hij woont? Zelfs al je deze dingen niet weet zou ik hiervan aangifte doen. Misschien brengt een aangifte op zich weinig op.. Maar stel dat hij dit vaker doet en verschillende meisjes geven dit aan wordt hij hier hopelijk voor gestraft! Veel sterkte, niemand verdient zoiets [AAI]

FlowerPower2020
Contacteer: Website

Hij durfde erna nog te vragen of ik boos was. Ik negeerde hem en we liepen terug. Hij bracht mij naar mijn huis en ging zelf verder ook naar huis.
Thuis ben ik meteen gaan douchen en slapen.

Ik voelde me de dagen erna nog erger en miste mijn vriend nog meer. Dus ik heb weer contact opgenomen met hem en we hebben weer een relatie nu. En dit kan ik absoluut niet aan hem zeggen ik kan het aan niemand zeggen dit is gewoon heel vies. Ik weet niet eens of dit een verkrachting is want ik deed het tenslotte wel zelf maar ik voel me wel verkracht?
Ik denk dat het toch wel handig is om eerlijk tegen jezelf te zijn en dit tegen iemand te vertellen. Het is geen fijn onderwerp om te vertellen. Maar kwijt is ook maar kwijt en kan je heel veel leed besparen. Waarom zou je dit niet tegen je vriend kunnen zeggen? Wat zou het ergste zijn dat er kan gebeuren? Het zou toch fijn zijn als je eerlijk tegen elkaar kan zijn?

Je gevoelens zijn niet mis, ze zijn echt. Je hebt dit niet zelf gedaan je hebt je laten dwingen. Je probeerde je te verzetten. Kortom je hebt er - in mijn ogen - alles aan gedaan om verzet te bieden tegen de ander. Probeer het niet om te draaien.

[AAI] :knuffel:
Flowerpower

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”