ABC-tje

Duivels dillema

Ik zit met een probleem met mijn ex vriendin.

Ik verbrak 2 maanden geleden onze relatie en ging er van uit dat we soort van "vriendschappelijk" met elkaar om zouden blijven gaan.

We werken bij hetzelfde bedrijf en ik zie haar regelmatig maar ze wil absoluut geen contact meer met me (vind ik vreemd en jammer maar kan dat accepteren)
Ik weet het wachtwoord van haar email (zij weet niet dat ik dat weet) en heb gelezen dat ze van plan is om (samen met een andere collega) "iets" te gaan doen met mijn huissleutel die ze weigert terug te geven.

Hierdoor blijf is steeds haar email checken om te kijken wat ze aan het doen is en hierdoor kan ik haar dus niet loslaten.

Ik zou haar het liefste vragen om haar wachtwoord te veranderen maar als ze erachter komt dat ik haar heb gevolgd dan word ze helemaal gek vrees ik.

Iemand een idee wat te doen?

Een radeloos ABC-tje

momo

Re: Duivels dillema

Laat je slot veranderen en blijf uit haar mail. :-s

Simpel genoeg toch? Of WIL je haar niet loslaten en blijf je daarom hangen in die situatie?
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Black Rose

Of je maakt een fictief mailadres aan met andere naam en stuurt haar een mailtje met de melding dat je haar wachtwoord kent, waarbij je het vernoemt :-P

Memories
Moderator

Inbreken op de mail lijkt mij absoluut geen oplossing... Privacyschending.
(Jij weet haar wachtwoord, zij weet het niet...) De mail niet openen als jij haar wachtwoord weet.
Daar los je het niet mee op...

Ga voor jezelf andere wegen zoeken om haar los te laten. Acceptatie dat zij geen contact meer wilt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Leeuwtjuh

momo schreef:Laat je slot veranderen en blijf uit haar mail. :-s
Ik onderschrijf Momo's mening voor de volle 100% !!!!

Dit is het enige fatsoenlijke nette antwoord!

ABC-tje

Bedankt voor de reacties.

Er "gewoon" niet meer in kijken werkt helaas niet voor mij.
Al meerdere keren geprobeerd maar gaat elke keer weer fout.

Anoniem een mailtje sturen geniet op dit moment mijn voorkeur dan weet ik zeker dat ik er niet meer in kan kijken en zo is het probleem opgelost.
Aan de andere kant heb ik wel "bewijs" voor als ze besluiten daarwerkelijk iets bij me thuis te doen toch?

Leeuwtjuh

Print die emails voor de zekerheid uit, mocht er onverhoopt in de toekomst nog iets gebeuren - dan kun je aangifte doen en zeggen dat je het vermoeden hebt dat zij iets heeft uitgespookt. En voor de rest: sloten wijzigen; anoniem emailtje sturen dat je haar wachtwoord hebt en verder klaar ermee. Uit is uit. Over en klaar. Basta ;)

Als jullie geen kinderen hebben, hebben jullie niets meer bij elkaar te zoeken qua relatie. Wegblijven dus :nod:

robby0123

Het feit dat jij haar emails bekijkt wil zeggen dat er toch nog wat meer aan de hand is. Dit spreekt het natuurlijk helemaal niet goed. Laat inderdaad je slot veranderen en blijf uit haar email. Wat wil je daarmee bereiken als de relatie toch over is?
Met vriendelijke groeten,
Robby De Letter
http://www.relatieforum.net

GeenPijn

Plus het is een strafbaar feit en kan je gevangenisstraf of baanverlies opleveren.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Miran36

Het is niet de bedoeling dat je haar mails leest,maar ergens kan ik jouw gevoel wel voorstellen. Ik heb welliswaar niet in een andermans emailaccount ingebroken,maar ik ben ook obsesief bezig geweest met de ex van mijn man en dit heeft mij veel in de problemen gebracht. Toch proberen om haar los te laten,hoe moeilijk het ook is.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”