Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Sterkte Lost!

Momenteel gaat het niet lekker met Lost Soul. Via deze weg en met dit topic wil ik je dan ook alle sterkte en moed van de wereld wensen om eruit te komen.
Hopelijk kan je je ertoe zetten om verder te kijken hoe de problemen waar je nu mee kampt stabiel te krijgen en op te lossen.
Weet in ieder geval dat je niet alleen staat, je verhaal kan en mag je kwijt. Denk goed om je gezondheid, geestelijk en lichamelijk.
Het is toch de laatste tijd weer zorgelijk. Lostie, ik hoop dat je gauw weer een beetje licht kan vinden. Waar nodig met de hulp van anderen. Dat is er, Lost. Je "moet" het alleen nog even echt grijpen. Erachter staan en gaan voor beter.

:knuffel: :knuffel: [AAI] :knuffel: :knuffel: [AAI] :knuffel: :knuffel: love3
Ik denk aan je en ik denk anderen met mij.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Sterkte Lost!

Ja, Lostie, zet 'm op kerel. Zo'n stoere vrachtwagenchauffeur in de lappenmand is toch geen gezicht? ;-)
Ik hoop dat je snel de weg terug kunt vinden en dat het je beter mag gaan.
Sterkte, Lost. :knuffel:
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Sterkte Lost!

Heel veel sterkte!! Hoop dat wij een beetje kunnen bijdrage aan een beter gevoel :)

:knuffel:
Every passing minute is a chance to turn it all around
Gebruikersavatar
roos93
Berichten: 2506
Lid geworden op: 18 dec 2010 13:38
Contacteer: Website

Re: Sterkte Lost!

Heel veel sterkte Lost. :knuffel:
Art is never finished, only abandoned ~ Leonardo da Vinci
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Sterkte Lost!

Dank jullie wel mensen :) Het gaat momenteel weer iets beter.

Het is een hele poos goed gegaan, of beter gezegd: neutraal gebleven, maar het is helaas ook weer even mis gegaan. Maakt niet uit, dat mag, zolang ik maar niet vergeet weer op te staan en door te gaan. Het is even afzien geweest, maar ik ben er doorheen gekomen.

Memo heeft gelijk: ik moet stoppen dit allemaal op enkel en alleen mijn schouders te dragen. Ik heb zelf vaak genoeg tegen anderen gezegd: "een probleem gedeeld is een probleem gehalveerd", alleen heb ik zwaar moeite mijn eigen advies op te volgen hierin. Ik heb me ook jarenlang enorm afgesloten naar anderen toe en daar probeer ik nog altijd verandering in aan te brengen en dat lukt me momenteel beter dan voorheen.

Bedankt voor de steun mensen, doet me goed te weten dat ik er niet alleen voor sta, ook al wil mijn gevoel me vaak anders laten denken :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Sterkte Lost!

Het is ook moeilijk jezelf voorop te zetten soms, goed dat je doorzet! :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Sterktewensen”