Fred Haché

Een vriendenclub voor mensen uit de GGZ - interesse?

Gegroet,

Zelf zit ik heb ik bij twee vriendenclubs gezeten, en zit nu een jaar bij één in het midden van het land. Wij doen leuke activeiten, zoals wandelen, zeilen, terras, bowlen, boerengolf, etc. Nu kan ik mij voorstellen dat voor een vriendenclub uit de GGZ de activiteiten vooral in het begin laagdrempelig dienen te zijn, zoals bijv. een wandeling, terras, of iets dergelijks. Dat laatste is goed mogelijk met wandelen bij Landgoed Beerschoten met paviljoen en beelden van Jitz Bakker. Er is een gemarkeerde route van 4,5, 4,75 en 12 km.

Is er behoefte aan een vriendenclub voor mensen met een psychische beperking? Ik plaats deze oproep ook op het Pandore forum. Voor de duidelijkheid: dit is een vraag of mensen geïnteresseerd zijn, geen belofte dat ik één en ander ga organiseren.

Vrgr. Fred
rose

Re: Een vriendenclub voor mensen uit de GGZ - interesse?

Heb hem even verplaatst naar het meetingforum..
Het is toch de bedoeling, tenminste dat verneem ik uit je post, dat er eventueel afgesproken gaat worden..

xxx
Rose
Fred Haché

Re: Een vriendenclub voor mensen uit de GGZ - interesse?

Gegroet,

Prima plan! Het lijkt mij erg fijn iets te ondernemen met een groepje mensen waar ik mij wat betreft mijn aandoening niet anders hoef voor te doen dan dat ik ben.

Vrgr. Fred

Terug naar “Sterktewensen”