Gebruikersavatar
Frietkraam
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2014 20:50

Vanalles

Hallo iedereen,
Ik ben een jongen van 16 jaar die met een aantal
dingen zit.Ik heb nog nooit een vriendin gehad
en al mijn vrienden wel. Ik denk dat de voornamelijkste reden is dat ik harstikke onzeker en verlegen ben. Ik leg moeilijk contact met meisjes. En als ik contact heb, is het zo weer afgelopen omdat ik niet weet hoe ik het aan de praat moet houden. Ook ben ik bang voor de afwijzing. Ik heb wel meiden op het oog. Maar ik weet dus niet hoe ik met hun in contact moet komen en contact moet blijven houden. Vinden ze mij ook leuk? Ik hoop dat iemand tips heeft om er voor te zorgen dat ik op zn minst in contact kom met meisjes.

Groetjes Frietkraam
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Vanalles

Hoi Frietkraam,

Graag wil ik eventjes reageren op je stukje.
Frietkraam schreef:Ik ben een jongen van 16 jaar die met een aantal dingen zit.Ik heb nog nooit een vriendin gehad en al mijn vrienden wel. Ik denk dat de voornamelijkste reden is dat ik harstikke onzeker en verlegen ben. Ik leg moeilijk contact met meisjes. En als ik contact heb, is het zo weer afgelopen omdat ik niet weet hoe ik het aan de praat moet houden. Ook ben ik bang voor de afwijzing. Ik heb wel meiden op het oog. Maar ik weet dus niet hoe ik met hun in contact moet komen en contact moet blijven houden. Vinden ze mij ook leuk? Ik hoop dat iemand tips heeft om er voor te zorgen dat ik op zn minst in contact kom met meisjes.
Heel erg vervelend dat je onzeker en verlegen bent. Weet jij ook waarom je onzeker en verlegen bent? Is er iets waar je trots op bent of iets wat je goed kan? Dat al je vrienden wel een vriendin hebben gehad en jij niet dat voelt wrang. Dat is natuurlijk heel erg vervelend, maar laat je niet opjagen door je vrienden. Niet zij, maar jij leid je leven. Meedoen is leuk, maar ieder heeft zo zijn eigen tempo. Natuurlijk hoort dat ook bij de leeftijd. Ik herinner mij ook dat ik op deze leeftijd iemand leuk vond, maar dat ik dit pas na een jaar durfte te vertellen. Zolang wachten zou ik dus niet adviseren. Het rare (dat vind ik dan) is dat vrouwen niet echt vallen op onzeker en verlegen zijn. Ze willen graag iemand die in zijn element is en op zijn gemak voelt. Ze vinden je vast leuk of gaan je leuk vinden als jij je trots en zeker voelt.

Oefening baart kunst, vaak proberen. Succes.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
ImogenQ
Berichten: 708
Lid geworden op: 11 dec 2013 16:16

Re: Vanalles

Hi, welkom hier en
vooral wat goed dat je het hier opschrijft [045]


Ik ben ook een laatbloeier , het duurde echt eeuwen voordat ik
een echte relatie kreeg...en dat kan heel erg eenzaam voelen.
Daarvoor troost 3some
en ik ben niet de enige...

vergelijk je niet met anderen en probeer je te vermaken in het leven,
wees jezelf; het feit dat je het hier opschrijft vind ik getuigen van
intelligentie [045]

Terug naar “Sex & liefde”