Casper

De eerste keer!

Hallo,

Ik zal mezelf kort even voorstellen. Ik ben onlangs 18 geworden en weet al meer dan 2 jaar dat ik op meisjes en jongens val. Nog steeds student en model in mijn vrije tijd.

Er is me onlangs iets overkomen en ik weet niet goed wat ik moet doen. Halfweg juni kreeg ik via een klasgnoot contact met N- (19 jaar). We hadden wat gesprekken op facebook en een aantal dagen later was het zijn verjaardag, dus ik nodigde hem uit om samen iets te gaan drinken. Na nog wat dagen hebben we dan afgesproken, N- doet aan bzw en hij vroeg me op voorhand of we niet naar zijn huis wilden gaan i.p.v. in de drukte iets te gaan drinken.

We hadden afgesproken op het perron. Hij was er niet als ik toekwam dus wachte ik op een bankje. Plots liep hij op het perron en ik was op slag verliefd. Wat normaal niet van mijn gewoonte is. In mijn hele leven ben ik nog maar 3 keer verliefd geweest, deze keer nog niet meegerekend en heb nog nooit een relatie gehad.

We gingen naar zijn huis en er was nog iemand thuis. K-, een huisgenoot van N-. We zaten rustig en gezellig op hun terrasje buiten een klein apperitiefje te drinken. N- had al een aantal keer gezegt dat hij moe was en wou slapen, hij was namelijk al op van 5u voor zijn vakantiejob. Het was prachtig weer en hij ging liggen in een ligstoel, hij vond zijn wenkbrauwen niet goed en ik moest ze bijwerken.

Als we daarmee klaar waren zei hij tegen K- dat wij gingen slapen. We gingen naar zijn kamer, probeerden te slapen maar konden niet van elkaar blijven en hadden soort-van-seks. Ik was nog steeds maagd, om het zo te zeggen. Toen we terug beneden kwamen had K- ook 2 mensen uitgenodigd. We hadden een zeer gezellige avond met hapjes en drankjes. Later die avond kwam mijn zus ook nog naar hun huis. N- had plots wat teveel gedronken en viel als een blok in slaap op mijn schoot.

Later kwam hij wakker, K- haalde al lachend even uit naar N- en hij begon spontaal te huilen. Waarom weet ik niet meer.. Toen werd wel vanalles verteld oven N-, als K-. Ze hebben beide al heel wat meegamaakt. N- neem nog dagelijks anti-deprssiva en K- zijn leven tot nu toe is verschrikkelijk! Kort erna ging N- slapen , want hij moest de volgende dag weer op voor zijn vakantiejob.

We hebben op weg naar boven, eerst in de living nog wat staan dansen, knuffelen en kussen. Uiteindelijk belanden we weer samen op zijn kamer. We begonnen met hetzelfde van de vorige keer, plots wou hij nog een stapje verder gaan. We hadden beide al wat gedronken en besloten seks te hebben voor zover mogelijk is tussen twee mannen. Ik heb er zeker geen spijt van, het was zeer romantsich en liefdevol. Bij sommige dingen die gebeurt zijn heb ik wel mijn bedenkingen. Ik zie u graag zei hij nog vlak voor hij in slaap viel. K-, mijn zus en ik hebben nog een leuke avond gehad en zijn met de taxi maar huis gegaan.

De dag erna ben ik terug naar hun huis geweest om met hem te praten hoe het nu precies in mekaar zat. Iedereen die er die avond was, was er opnieuw buiten mijn zus. Hij vroeg of ik met hem een wou roken op het terras. Het eerste wat hij zei was dat we elkaar beter moesten leren kennen. We hebben nog wat gepraat over he werk en een uurtje later ging ik naa huis. Erna heeft hij niet meer tegen mij gesproken.

Ik ben nog opnieuw in hun huis geweest om te praten met K-, oorspronkelijk was de bedoeling dat ik met N- zou praten, maar dat wou hij niet. Ik had een gezellige avond met K-, gewoon vriendschappelijk. N- was op zijn kamer als ik aankwam. Hij is nog naar beneden gekomen, pas nadat ik hallo had gezegd zei hij het terug. Meer is er niet meer gezegd geweest

Mijn zus is in feite mijn stiefzus en mijn beste vriendin, ik heb haar alles verteld. Ze heeft hem een berichtje gestuurd. Hij heeft 2 keer geantwoord, meer niet. Ik heb zelf ook nog eens gebeld. Hij nam zijn gsm op en vroeg met wie hij sprak ik vroeg hem of we konden praten. Hij zei dat hij geen tijd had en haakte in. Twee weken later stuurde ik hem op nog een bericht, daar zei hij me dat hij alles al gezegd had. Drie dagen terug stuurde ik op hetzelfde moment een berichtje via sms en Facebook, hij heeft helemaal niet geantwoord, maar wel gelezen.

Ondertussen is het bijna 2 maanden geleden dat we naar bed zijn geweest en ik heb er nog niet met hem over kunnen praten en dat maakt me echt gek! Hij wil gewoon niet met mij praten. Nu pas kom ik door betrouwbare vrienden dingen over hem te weten, que levensloop, want veel weten we niet van elkaar. Ik heb enorm veel vragen en weet niet wat ik ermee moet doen. Er zijn me een aantal wreemde dingen opgevallen, nl. Kort nadat we ongeveer-seks hadden gehad, stond hij onmiddelijk op om zijn onderbroek weer aan te doen. De tweede keer, als we dan ook effectief seks hebben had, deed hij net hetzelfde.. Ik ben een persoon die heel graag kust, tijdens het hele gebeuren heb ik hem veel gekust maar dat vond hij niet zo leuk. Ik wou ook onze hande in elkaar haken maar dat wou hij zelfs niet.

Enkel mijn goede vrienden die ik vertrouw weten hiervan. Mijn ouders, stiefouders en biologische zus weten van niets, maar dat zijn wel de personen met wie dagelijks samenleef. Ik durf het hen niet vertellen omdat ze zoiets zeker niet zouden verwachten van ik, en eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht van mezelf. De goede vrienden die het verhaal kennen zeggen dat hij mij niet waard is, maar ik denk dat ik hem graag zie en kan hem niet loslaten. Ik weet niet wat ik moet doen. 's Avonds kan ik niet slapen en ben ik tot vroeg wakker. Mijn verstand zegt dat ik hem moeten laten, maar mijn hart zegt volledig het tegengestelde.


Dit is wat mij deze vakantie is overkomen. Ik hoop dat er me snel iemand kan helpen.

Casper,
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: De eerste keer!

Welkom op het forum, Casper.

Je stelt niet echt een vraag :)
Maar ik begrijp dat je nu niet goed weet wat je moet doen. Ik kan die vraag echter niet voor je beantwoorden, dat zal je zelf moeten doen.

Als ik het zo lees, moet ik je vrienden gelijk geven. Als je iemand 'graag ziet' dan zie je veel dingen niet. Voor veel personen is de eerste keer speciaal, iets wat misschien voor de rest van zijn/haar leven wel een bepaald gevoel op zal blijven roepen. Dat is niet erg, maar je moet ook wel aan je toekomst denken. Het lijkt er namelijk op dat deze persoon er totaal niet voor je is, en er ook niet voor je gaat zijn, hoe graag je dat ook wilt. Je bent immers al twee maanden ermee bezig. Praat hij überhaupt wel tegen je, ook al zijn het onbelangrijke dingen?

Zie jij een toekomst met hem hoe hij nu is, of zie je alleen een toekomst met hem als hij verandert en wel met je praat?

Ik wens je veel sterkte toe in ieder geval!
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Casper

Re: De eerste keer!

Hallo,

Bedankt voor je reactie!
Het is zo dat ik een schrijffoutje heb gemaakt. Ik heb met N- afgesproken op 26/07, wat dus nog geen 2 maanden is geleden. Tot op heden heb ik nog steeds niets van hem gehoord. Het is wel zo dat ik ook geen moeite meer gedaan heb om contact te zoeken, want volgens mij heeft hij tijd nodig. Ik denk dagelijks aan hem en lijdt er ondertussen ook lichamelijk onder. Ik heb al 2 weken last van migraine. Of het effectief daardoor is weet ik niet zeker want er zijn nog andere dingen waar ik me ondertussen ook veel zorgen in maak. Ik weet namelijk niets van N- en we hebben onveilige seks gehad, dus er is een kans van 0,07% dat hij seropositief is. Ik heb al contact opgenomen met mijn huisarts om bloed te laten trekken en te controleren. Dat is blijkbaar mogelijk na 3maanden, dus ik kan niet ander dan wachten.

Mijn vraag is, wat moet ik doen met hem? Moet ik hem laten voor wie hij is? Moet ik hem gewoon tijd geven? Moet ik opnieuw contact zoeken? Ik weet het niet...
Ik begrijp mezelf ook niet goed, waarom ben ik onmiddelijk met hem naar bed geweest? Ik ben absoluut niet zo'n persoon die met de eerste de beste het bed in duikt. Ik voel mezelf wreemd en vuil, vroeger nam ik 2 tot 3 keer een douche per week, terwijl ik nu dagelijk 1 tot 2 keer een douche neem. Ik snap hem gewoon niet! Waarom wil hij niet tegen me praten, in de ogen van K-, mijn zus en mezelf heb ik niets fout gedaan. Waarom moet dit mij overkomen? Dat zijn vragen die constant door mijn hoofd vliegen. Hoe meer ik eraan denk, hoe meer ik hoofdpijn krijg, wat voor mij enorm frustrerend is. Normaal verdraag ik goed pijnen, maar hoofdpijn legt mijn lichaam lam, waardoor ik niets meer kan doen.

Het gekste van allemaal, moest hij me opbellen of een berichtje sturen met de vraag om langs te gaan dn een relatie te starten of gewoon om met hem nog eens naa bed te gaan, zou ik onmiddelijk springen. Ik heb er zelf al over nagedacht om hem op te bellen en hem te vragen of hij met mij gewoon samen nog een naar bed wil, maar ik weet natuurlijk niet hoe hij zal reageren als ik hem dat vraag. Maar toch zou ik niet liever willen.

Casper,

Terug naar “Sex & liefde”