Valerie01

naakt ja of nee?

Ik heb sinds een aantal weken leuk contact met een jongen. We zijn al een aantal keer samen wat leuks gaan doen, zoals naar de film en een hapje gaan eten. Alleen stelde hij me nu voor om samen een dagje te relaxen in een spa. Zijn moeder had goedkope vouchers van spaonline.com ontvangen om naar de spa te gaan. Nu was zij verhindert en kreeg hij de mogelijkheid om met deze vouchers naar wellness Roosendaal te gaan in Brabant. Dus nu was zijn vraag of ik mee wilde. Het is alleen zo dat het op deze dag geen badkledingdag is wat in houd dat ik naakt moet gaan. Ik weet niet zo goed of ik op het aanbod moet ingaan, omdat ik niet gelijk me lijf zo durf te showen aan hem. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen of hoe ik me niet zo druk moet maken
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: naakt ja of nee?

Welkom Valerie,

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al op je eigen vraag. Dit schrijf je namelijk;
Ik weet niet zo goed of ik op het aanbod moet ingaan, omdat ik niet gelijk me lijf zo durf te showen aan hem.
Als je daaraan twijfelt is mijn advies om het niet te doen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
TheEmperor85

Re: naakt ja of nee?

Hoi Valerie,

Eens met Memories: je geeft zelf aan dit niet zo'n goed plan te vinden, dan moet je't vooral niet doen. Als het echt goed zit tussen jou en de jongen in kwestie, dan zal hij dat ook echt wel begrijpen.
Gebruikersavatar
Tiffany23
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 mar 2014 14:42

Re: naakt ja of nee?

Niet doen. Forum58
Bla bla bla

Terug naar “Sex & liefde”