danielschaap

help!

Hallo allemaal,

Mijn naam is daniel, ik heb met meiseje, dit ging zeg maar perfect op vakantie, waar ik haar ontmoette. Na 2 dagen moest ze weg en ik was na 3 weken pas weer terug. De volgende dag ging ik naar haar toe en eigenlijk voelde het meteen anders, we zijn zeer open naar elkaar. Dus ee voelden beiden dat het anders was, en ook wat er mis was, ze vond me niet romantisch genoeg, iemand een tip hoe je romantisch doet in je doen?Ook zei ze dat ze last had van iets, ze wil zeg maar veel aamdacht van meer jongens, hoe neem ik dit gevoel bij haar weg en maak ik haar weer verliefd??

Groeten,Daniel
Leeuwtjuh

Re: help!

danielschaap schreef:hoe maak ik haar weer verliefd??
Niet. Je kunt een ander niet veranderen; enkel jezelf. Als ze niet verliefd is, dan niet.
Dat gaat niet zomaar van aan en uit alsof het een lichtschakelaar is...

Als ze dag 1 verliefd was en dag 2 niet meer, dan is de kans groot dat ze dag 1 ook niet verliefd was.
Misschien zocht ze gewoon een vakantieliefde om daarna te vergeten of heeft ze je gewoon gebruikt.
danielschaap

Re: help!

Srry dat ik je antwoord in twijfel trek, maar iemand verliefd laten worden is niet die persoon veranderen. Verder heb ik tips nodig over romantiek, hoe kan ik een beetje spanning aanwakkeren?
Ik heb r echt nodig, het enige wat ze blijft zeggen is dat zij mij niet verdient, volgens mij is dat bull shit en zegt ze dat om een heel andere reden
Leeuwtjuh

Re: help!

Oh is het zo simpel?

Nou, in dat geval ga ik jou verliefd laten worden op mij 8) Daar heb jij namelijk niets over te zeggen. Ik hoef enkel wat tips over romantiek te leren en mijn riedeltje af te draaien en dan raak jij tot over je oren verliefd op mij. Nee nee, jouw gevoel telt verder niet!!! Wacht maar... Ik ben er zo.

Terug naar “Sex & liefde”