Ben ik verliefd of lijkt dat maar zo?

Ja
Geen stemmen
0
Nee
100%
1
 
Totaal aantal stemmen: 1
Eboss96

Verwarrend

Sorry dat ik jullie weer lastig val, maar ik zit hier al heel lang mee. Ik had hier al
iets eerder over verteld in een reactie op een ander bericht.

Hier komt 't:
Ik ben in de war. Ik weet niet meer wat ik nou eigenlijk voel. Toen het uitging tussen mijn ex en mij was er niks aan de hand. Ik was duidelijk niet verliefd. Maar sinds een paar maanden gaat het mis. Als ik hem zie, wil ik hem het liefst weer omhelzen. Soms als hij er niet is, mis ik hem en zou ik willen dat hij bij me was. Ik zou alle pijn willen weghalen bij hem die hij voelt. Ik ben een beetje jaloers als ik weet dat hij bezig is met een meisje of weer een nieuwe vriendin heeft. Maar dan, op andere momenten, wil ik hem het liefst uit mijn buurt hebben. Ik bedoel niet dat ik hem dan haat, maar dat ik gewoon niet wil dat hij dichtbij me komt. Ik wil dan het liefst niet meer dan vrienden zijn.

Het gekke is, dat ik het ene moment wel warme gevoelens lijk te hebben voor hem en het andere moment niet. In beide gevallen houd ik afstand, omdat ik niet in de verleiding wil komen hem te omhelzen of omdat ik hem niet dichtbij me wil hebben. Ik laat ook niks merken en wil hem er niks over vertellen. Aangezien hij ondertussen al een paar keer een nieuwe vriendin heeft gehad en iedere keer met een ander meisje bezig is, ben ik bang dat hij er misbruik van zal maken.

Mijn vraag is: Wat voel ik nou eigenlijk? Waarom zijn mijn gevoelens nu zo verwarrend? Ben ik weer verliefd of lijkt dat maar zo?

Terug naar “Sex & liefde”