julian112

HEELLPP!!!

Heey mensen!!

3 maanden geleden heeft me exvriendin het uitgemaakt wegens teweinig gevoelens. We hebben 10 hele mooie maanden gehad en ik mis haar heel erg!

Haar gevoelens gingen helemaal achteruit toen ze tehoren kreeg dat ze geopereer moest worden dus miss heeft dat er mee temaken maarja.

Mijn ex en ik zijn nu heel goed bevriend en ik ga regelmatig nog langs omdat ze dus thuis zit vanwege die operatie, maar daarnaast hebben we ook nog paar x afgesproken voor de operatie. Mijn ex zegt dat ze nog heel veel van me houd en ze is nog steeds heel erg jaloers is als ik met andere meiden ben.
Gister was ik weer bij dr en ze keek weer steeds verliefd naar me en ze zei dat ze de neiging had me een kusje tegeven.

In de periode van nu en dat het uit is is me ex al weer verliefd op me geweest maar dat is al voorbij omdat ze teveel aan haar hoofd had met die operatie.

Volgensmij weet mij ex niet goed wat ze moet doen qua gevoelens want ene keer zegt ze dat ze vrienden wil blijven en andere keer doet ze net alsof ze weer helemaal verliefd is en ze weer met me wil en alles. Ze zit ook steeds aan me als ik bij haar ben en dat soort dingen..

Help?
Erik

Re: HEELLPP!!!

Help? Ik zie niet echt een vraag wat je nou graag zou willen weten van ons.
julian112

Re: HEELLPP!!!

Nu ik jou reactie bekijk en mijn verhaal zit ik mezelf eig best wel uittelachen..

Waar het om gaat is: wat moet ik doen ;)
Eboss96

Re: HEELLPP!!!

Ik weet niet hoe ik je kan helpen of wat je moet doen. Ik heb een soort gelijk probleem. Alleen ben ik degene met verwarrende gevoelens.

Ik heb zelf een aantal maanden terug het samen met mijn ex uitgemaakt. We voelden beide niet veel meer voor elkaar. Tot ongeveer een paar maanden geleden had ik nergens last van. Nu weet ik niet meer wat ik voor hem voel. Het ene moment zou ik hem het liefst weer omhelzen of soms zelfs zoenen. Het andere moment duw ik hem het liefst van me af. Ik mis ook zelfs zijn aanwezigheid alleen al. En dan wil ik hem weer zo ver mogelijk uit de buurt hebben. Ik lijk verliefd, maar aan de ene kant ook weer niet. In tegenstelling tot jou ex laat ik dat niet merken (de reden hiervoor is wat ingewikkeld). En hoewel er nog verschillen zullen zijn, lijkt het toch overeen te komen. Denk ik...

Misschien moet je haar vragen wat ze nou echt wil. Of ze wel of niet verliefd is op jou? Waarschijnlijk weet ze het, net zoals mij, zelf niet zo goed. Ik zou willen dat ik wist hoe ik me voelde, dan had ik jou ook meer duidelijkheid kunnen geven over wat je ex misschien voelt.

Terug naar “Sex & liefde”