peollie

niet heel gespierd..

Hallo,
Ik vind een meisje wel leuk, maar ik voel me in haar buurt vrij onzeker omdat ik niet heel erg gespierd ben, wat de meeste jongens wel zijn. Ik heb veel contact met haar, maar ik heb het idee dat ze op meer gespierde jongens val. Zal de bouw van een jongen een belangrijke rol spelen in de keuze van het meisje voor de jongen?
Hopelijk kan u me verder helpen,
Joep
Leeuwtjuh

Re: niet heel gespierd..

Hoi, ik ben een meisje, en nee, het speeld geen belangrijke rol! Het is meer belangreiker hoe zijn innerlijke karakter is!

Groetjus
Erik

Re: niet heel gespierd..

In principe speelt het geen rol. Alleen ieder mens is verschillend. De ene valt op gespierde mannen, de andere maakt het niet uit zolang het innerlijke maar goed is. De ander valt op bad-boys en de anderen weer op donkere mannen.

Het zelfde geld ook andersom. De "ideale" vrouw wordt meestal gezien in de samenleving als slank, grote boezem en blond haar. Zo zie ik het echt niet.
elgebak

Re: niet heel gespierd..

Niet iedereen is gelijk, dus het zou best kunnen dat het voor sommige meiden zo werkt. Maar voor de meeste mensen werkt dat niet zo. Er is ook een verschil tussen iets mooi vinden en ergens je partner op uitzoeken. Zelf vind ik een beetje gespierd echt mooi, maar ik zou mijn vriend echt niet willen inruilen voor iemand met spieren. Als iemand je daarop al gaat uitkiezen dan is zo iemand het niet niet waard. Je hebt niets aan iemand die op jouw spieren valt maar niet op jóu. Dan gaat een relatie nooit werken.
danielschaap

Re: niet heel gespierd..

Licht er aan hoe het desbetreffende meisje is
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: niet heel gespierd..

danielschaap schreef:Licht er aan hoe het desbetreffende meisje is
Het licht er aan, maar je kunt het licht ook uit doen, hè? 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: niet heel gespierd..

volhoudertje schreef: Het licht er aan, maar je kunt het licht ook uit doen, hè? 001_tongue
Hoi volhaudertje, ik ben een mijsje, maar gespiert hoevt voor mei niet hoor!
Ik bedoel; een tsjippendeel licht veel te hart!!!!!!!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: niet heel gespierd..

Leeuwtjuh schreef:
volhoudertje schreef: Het licht er aan, maar je kunt het licht ook uit doen, hè? 001_tongue
Hoi volhaudertje, ik ben een mijsje, maar gespiert hoevt voor mei niet hoor!
Ik bedoel; een tsjippendeel licht veel te hart!!!!!!!
:lol: Forum58
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
jimmy325
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2013 10:30

Re: niet heel gespierd..

De "ideale" vrouw wordt meestal gezien in de samenleving als slank, grote boezem en blond haar.
as

Terug naar “Sex & liefde”