Gebruikersavatar
Mandy1987x
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2021 22:00

Re-integratie angst-paniekstoornis, sociale fobie en persoonlijkheidsstoornis

Sinds september 2020 zit ik ziek thuis met persoonlijkheidsstoornis, angst-en paniekklachten en sociale fobie. Nu wacht ik na 8 maanden nog steeds op een behandeling en zal door de lange wachttijd over 2 weken eindelijk beginnen. Ik heb wel al veel intakes gehad.

Nu zit de bedrijfsarts al maanden te pushen om te starten met 2 uurtjes beginnen te werken en verwacht nu dat ik woensdag begin met werken. Ik zit hier nogal mee omdat de behandeling niet eens is gestart. Op mijn werk voel ik me totaal niet prettig, het liefst zeg ik mijn vaste baan op Maja dan krijg je ook geen ww.

Wat raden jullie aan wat ik het beste kan doen?
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Re-integratie angst-paniekstoornis, sociale fobie en persoonlijkheidsstoornis

Mandy1987x schreef: 16 apr 2021 22:05 Sinds september 2020 zit ik ziek thuis met persoonlijkheidsstoornis, angst-en paniekklachten en sociale fobie. Nu wacht ik na 8 maanden nog steeds op een behandeling en zal door de lange wachttijd over 2 weken eindelijk beginnen. Ik heb wel al veel intakes gehad.

Nu zit de bedrijfsarts al maanden te pushen om te starten met 2 uurtjes beginnen te werken en verwacht nu dat ik woensdag begin met werken. Ik zit hier nogal mee omdat de behandeling niet eens is gestart. Op mijn werk voel ik me totaal niet prettig, het liefst zeg ik mijn vaste baan op Maja dan krijg je ook geen ww.

Wat raden jullie aan wat ik het beste kan doen?
Welkom Mandy,

Zoals ik het lees heb je al contact met een bedrijfsarts. Ik raad je aan om te kijken of de twee uurtjes gaat lukken. Ik neem aan dat je dus op therapeutische basis werkt? Ik neem aan dat je je op het werk niet prettig voelt door de problemen waar je mee zit, maar ik zou er toch voor gaan. Ondanks dat de hulpverlening nog niet is gestart. Door goed contact met de bedrijfsarts en daardoor behoud van de ww, behoud je contact met de buitenwereld en kan je regelmatig in overleg.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”