Gebruikersavatar
Natas010
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2019 16:12

Te veel stress in mn leven

Dag lieve mensen,

Allereerst bedankt voor dit mooie forum! Ik heb er veel aan alle verhalen van mensen die mij steun geven. Ook probeer ik praktische adviezen op te volgen die hier gegeven worden.

Ik heb zelf al 4 jaar last van een burnout en wil het nu via de natuurlijke weg proberen. Dit is wel alleen voor ondersteuning en niet de hele behandeling.

Ik heb op natuurlijke rustgevende middelen zitten googlen en las een review die ik wel interessant vind: https://jouwnatuurlijkegezondheid.nl/20 ... -klachten/

Ben ook wel een beetje skeptisch, maar wat denken jullie, is dit wat? Is nog onbekend terrein voor mij.

Liefs,

Natasja
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Te veel stress in mn leven

Natas010 schreef: 25 mei 2019 16:13 Ben ook wel een beetje skeptisch, maar wat denken jullie, is dit wat?
Nee, dit is niets. De hoofdbestanddelen van dit rustgevende middel zijn, als je op de info op de siet af gaat: valeriaanwortel- passiebloem- rozewortel- en kamille extract. Kortom, een mild rustgevend middel waar je weinig last of bijwerkingen van zult hebben.
Het kan weinig kwaad, maar meer moet je er, denk ik, niet van verwachten.

Maar nu komt de vuiligheid: een potje met pilletjes van dat spul kost 20 Euro, dat vind ik gewoon geldklopperij.
Als je Valeriaan wilt nemen, dan kun je gewoon beter naar het Kruidvat, daar kost het maar 4 Euro.
En als je toch al bij het Kruidvat bent, dan koop je er ook een pakje kamille thee bij, dat kost je amper één Euro. ;-)

Mijn advies: trap hier niet in.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”