Gebruikersavatar
mattie
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 jun 2012 15:23

geremde narcist

ik wil geen zelftherapeutje spelen maar totdat ik naar de psychiater over 1 maand ga wil ik toch een beetje uitzoeken.

ik herken me ook heel erg in de sensitieve narcist, wil iemand hierover praten wat die weet en over de behandelingen ofso??

mzzzlss

mattie
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: geremde narcist

Mattie,

Ik denk dat je te veel bezig bent met je zelf overal in herkennen. "Zelftherapeutje spelen" kan er ook voor zorgen dat je jezelf te veel labelt. Terwijl er helemaal niets van waar hoeft te zijn tot gevolg dat je dingen jezelf deels voor ogen zet. Aan praat en aan leest.

Een diagnose kan je deels niet zelf maken. Daar heb je een psycholoog voor nodig. Ik zal niet telkens bezig gaan met telkens meer dingen opzoeken en gewoon wachten tot je in behandeling bent van iemand die er voor heeft geleerd.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
mattie
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 jun 2012 15:23

Re: geremde narcist

je hebt helemaal gelijk eigenlijk..

maar je ziet zo vaak dat mensen verkeerd gediagnotiseerd worden en daarom wil ik zelfook beetje uitzoeken.
en mijn hobby is gewoon op dit moment elke dag op internet over psychologieschie dingen zoeken echt grappig eigenlijk ik heb verder niks te doen??

bedankt he
mattie
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: geremde narcist

Er is niet veel mis met informatie zoeken over allerlei psychologische onderwerpen. Maar ik zou oppassen met diagnoses stellen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Map 'Psychologie'”