yaval

Opgenomen bij de GGZ

Lieve allemaal,

Sinds gisteren ben ik opgenomen in een GGZ instelling in Zuid West Nederland.

Het zal op de langere termijn blijken of dit beter is voor mij, maar 1 ding ben ik wel van overtuigd dat het beter voor mijn gezin is.

Nadeel ben opgenomen op de gesloten afdeling, terwijl ik op de open hoor. Maar daar is pas volgende week plek, maar ik heb wel alle vrijheid om buiten rond te lopen, alleen.

Dus heb alle hulptropen er maar op attent gemaakt dat ik hier zit en dat ik bezoek mag ontvangen. Want het therapieprogramma werkt ook nog niet echt.

Gr. Yaval
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Opgenomen bij de GGZ

oke, ik ben benieuwd naar wat je daar allemaal gaat ervaren dan. sterkte
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Opgenomen bij de GGZ

Hoi Yaval,
heftig hoor, dat je je eigen huis uit hebt moeten gaan.
IK hoop, dat er gauw plek is op de open afdeling en dat het verder ok een goede tijd kan worden.
Sterkte.
yaval

Re: Opgenomen bij de GGZ

Voorlopig ervaar ik nog niet zoveel.

Ben hier nu sinds woensdag avond en de dagen gaan een beetje aan mij voorbij. IK kan wel nu 's nachts in bed blijven liggen als ik wakker ben, maar stort momenteel ook echt om 20.00 in.

Vandaaag afgesproken dat ik andere splaapmedicatie krijg bij mijn huidige die het probleem zou moeten oplossen. Verder gebruik ik vandaag 10 mg seroxat (2 weken) en woensdag 20 mg (seroxat) en deze gaat waarschijnlijk naar 30 of 40 mg.

Gr. Yaval
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Opgenomen bij de GGZ

Moed houden, hoor!
yaval

Re: Opgenomen bij de GGZ

Ben nu een weekendje thuis.

Maar dat valt ook niet mee, je hebt het gevoel dat je op visite bij jezelf bent.

Heb wel aan mijn man gevraagd om morgen iets te ondernemen, want om nou het hele weekend binnen te zitten.

Maar hij heeft moeite met verzinnen van iets. En ik ben nu ook niet bepaald een denktank.

Voel me inmiddels wel iets beter, maar ben er nog niet.
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Opgenomen bij de GGZ

Hoi Yaval,
fijn dat je weer even 'op honk' geweest bent, contact houden is belangrijk!

Zo te lezen ga je vooruit - hartstikke goed!!!

....en al is de weg nog lang: zet elke dag 1 stapje; daar is de langst reis ook mee begonnen!

Terug naar “Map 'Psychologie'”