Loes

Toekomst van ADHDérs

Hoi
Ik maak voor mijn opleiding SPW, een scriptie over sructuur brengen in het leven van ADHDérs dit gaat voornamelijk over kinderen. Toch wil een hoofstuk maken over de teokost van deze kinderen. Hebben ze problemen bij het vinden van werk, hoe gaat het verder met deze kinderen?? Bij dit hoofdstuk loop ik vast, ik kan hier geen informatie over vinden kan iemand me hierbij helpen??

Alvast bedankt!!
Groetjes Loes
Gast

Hay, de toekomst van kinderen? dan bedoel je dus (jong)volwassenen met adhd. Genoeg over te vinden lijkt me. Zoals de impulsieve acties bij werkzoeken, de mislukkingen en de chaos die ze voor de voeten krijgen bij het zelfstandig worden. De muren van onbegrip, maar ook mensen die door hun soort baan nooit last krijgen. Ik zit bv. in de chaos van huishouden en kinderen, heel anders dan vroeger, meer last van probleempjes ed, door de structuur die er moet komen, maar mn pa heeft een goeie baan waarin hij echt zn ei kwijt kan, met veel uitdaging en een grote bek komt m goed uit. Veel verschil! Maar er is echt genoeg over te vinden hoor. Succes ermee, doei.

Terug naar “Aandachtsproblemen (en ADHD)”