Brockie

voorstellen (Brockie)

mijn naam is Armando, ben 34 jaar en mijn relatie is na ruim 13 jaar op de klippen gelopen. mijn vrouw trok het niet meer en ik wilde niet meer op de tenen lopen.Op dit moment woon ik dan ook weer bij mijn ouders tot dat we er uit zijn.
We proberen via relatie therapie nog bij elkaar te komen, ik bedoel 13 jaar is niet zo maar wat. Dat gooi je niet zo maar weg. Tevens zijn er 2 jonge kinderen van ons bij betrokken.

Ik herken mijzelf in veel symptomen van ADHD maar wordt op 20 maart definitief getest op ADHD

heeft er iemand tips, lectuur of goede site's waar ik informatie kan afhalen....
ik ga vanaf vandaag ook het hele ADHD forum eens nalezen.

ik weet niet of het bij ADHD hoort maar kent iemand het probleem dat je nooit tevreden kunt zijn en altijd twijfelt en onzeker bent over of je dingen wel goed doet.
Tevens ben ik iemand die een ander 100% tevreden wil stellen. stel je voor dat die ander slecht of negatief over mij gaat denken...Ook ben ik iemand die graag veel liefde en aandacht ontvangt maar door de komst van ons 2e kindje is het krijgen van die aandacht verdwenen en zitten we in een deze situatie.

ik hoop hier veel informatie te vinden.
Drake

Re: voorstellen (Brockie)

Welkom op het forum!

Hopelijk zul je hier vinden wat je zoekt.
Weet dat je hier altijd en overal over kunt praten! :knuffel:

Terug naar “Aandachtsproblemen (en ADHD)”