Sam123

Problemen met denken

Ik weet het, het klinkt heel vreemd, maar ik heb een probleem met nadenken. Misschien licht het ook wel aan dat ik bijna 16 ben en vol in de puberteit zit en last heb van stemmingswisseling, maar ik zal proberen het zo goed mogelijk te beschrijven.

Telkens als ik ga nadenken, voelt het alsof ik zo hard ga nadenken dat mijn brein afslaat en dat ik over iets anders begin te denken en als ik simpeler probeer te denken lukt het gewoon niet :shock: .

Iemand enig idee? Forum58
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Problemen met denken

Ja Sam, ik denk dat wat je hier beschrijft toe te schrijven is aan je leeftijd en de puberteit.
Je bent bijna 16, je hersenen zijn gegroeid, en blijven dat nog een poosje doen.
Er vinden allemaal veranderingen in je hersenen plaats en er moeten nog allemaal verbindingen aangelegd worden. Het is 'werk in utvoerng' en het karwei is nog niet helemaal klaar.
Het is heel aannemelijk dat je die verandering nu ervaart als 'problemen met dennken' en dat het zich
later stabiliseert.
* Liebe Macht Frei *
Sam123

Re: Problemen met denken

Oké, het ligt gewoon aan de pubertijd... Ik dacht even dat er iets mis was :shock: .
Mijn zus beschreef het als dat ik eerst een simpele processor en 10 gig in mijn hoofd had en dat ik nu ineens een 10x zo goede processor en 3000 gig in mijn hoofd had en dat mijn hoofd nog op het oude systeem loopt. :lol:

Terug naar “Overige problemen”