missme

Drang om te bijten

Hallo allemaal,

Ik wil grag iets kwijt in de hoop dat ik niet de enige ben. Ik heb al een aantal jaar de drang om iemand die dan dichtbij in de buurt staat te bijten. Het zijn altijd bekende personen. Ik bijt dan in hun schouder of iets dergelijks. Gewoon voor de gein, niet omdat ik boos ben ofzo, meestal omdat ik juist heel erg blij ben. Ik moet dan even mn bijt drang kwijt. Ik schaam me echt dood en wil hier echt mee stoppen maar het lukt niet. Ik voel me heel raar en ben hier ook echt verdrietig om. Ik hoop dat iemand mijn verhaal herkent of een oplossing weet.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Drang om te bijten

Ik moest gelijk aan een vampier denken maar dat zal wel met het komend halloween te maken hebben ;) Maar je bijt dus eigenlijk omdat je het leuk vindt, als je je goed voelt en het komt bij mij over alsof het iets is wat je doet uit speelsheid ?

Ik vraag me af of je deze neiging al lang hebt ? Weet je wanneer deze is ontstaan ?

Bijten of kleine beetjes geven kan ook iets erotisch of seksueels zijn. Het kan op een zachte manier vallen binnen een relatie en het seksuele liefdesspel. Maar willekeurig bekenden willen bijten is iets anders natuurlijk.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Overige problemen”