Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Medische fouten en medicijngebruik

We maken ons drukker om 600 verkeersdoden per jaar en hier hoor je niemand over. Forensisch arts Dr. Selma Eikelenboom deelt mee dat er in Nederland per jaar minstens 17.000 tot 20.000 doden zijn door medische fouten en medicijngebruik toe op.

Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: 17 tot 20.000 doden per jaar

Minerva schreef:We maken ons drukker om 600 verkeersdoden per jaar en hier hoor je niemand over. Forensisch arts Dr. Selma Eikelenboom deelt mee dat er in Nederland per jaar minstens 17.000 tot 20.000 doden zijn door medische fouten en medicijngebruik toe op.
Nounou, het is me toch wat zeg. Héél erg fijn en bedankt voor dit berichtje, hoor Minerva. 001_rolleyes Ook héél erg fijn dat je zo maar plomp verloren een bericht over zo'n gevoelig onderwerp plaatst zonder enige kader, een persoonlijke noot, referentie of vraagstelling. En dan kom je ook nog aanzetten met een videofragment uit 'RTL late night' van 9 november 2015?
"Hier hoor je niemand over," zeg je. Nee inderaad Minerva, je komt er zelf ruim een half jaar te laat
mee aankakken. 001_tongue Wat wil je hier nou mee?

Je was hier vroeger moderator, dus ik verwacht van jou toch wel iets meer niveau dan 'zo maar effe' een
video linkje plaatsen in een subforum. Bah bah, is me dat even een tegenvaller.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: 17 tot 20.000 doden per jaar

Eh... hoezo hoor je hier niemand over? Ik hoor er juist meer over dan eerder?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”