Pagina 1 van 1

vervelende medicatie!

Geplaatst: 17 feb 2014 15:41
door Ilse
ooooops I did it again
weer veel te veel gedronken op men sipralexa!
met als gevolg helemaal ontregeld al 7 dagen!!!
help?!!
ik word er gek van!

Re: vervelende medicatie!

Geplaatst: 17 feb 2014 17:00
door TheEmperor85
Tja, misschien wat minder drinken?
De oplossing is soms zo simpel :)

Re: vervelende medicatie!

Geplaatst: 17 feb 2014 18:05
door Ilse
Absoluut :) :lol:
twee maal oke maar zeker geen derde keer!!!!
doeme toch pfff hopelijk snel terug 'normaal'.

bedankt voor je reactie

HET is terug

Geplaatst: 18 feb 2014 15:30
door Ilse
na een teveel aan alcohol is heel men stofjesfabriek in men hoofd weer terug bij af.
Al naar de huisarts geweest, die raad aan om 1,5 pil te nemen en als het dan nog niet betert 2 pillen.
zijn woorden: speel er maar wat mee?!
nu ben ik enorm gevoelig voor medicatie en hun bijwerkingen dus heb ik dit nog niet gedaan.
Maar ik ben ook nog niet beter.
ik ben huilerig, angstig, heb een schuldgevoel, voel me alleen.
ik hou me sterk voor men familie maar van binnen ben ik een beetje aan het sterven.
Voor dit alles ging het best goed met me!! Daarom dat ik ook zo boos ben op mezelf!!
het fragiele evenwicht in men hoofd is om zeep en ik het zelf gedaan.
weet niet meer goed wat te doen nu!

Re: vervelende medicatie!

Geplaatst: 18 feb 2014 18:54
door Ilse
hellleup? :oops: cheerqd5

Re: vervelende medicatie!

Geplaatst: 18 feb 2014 23:08
door Janneke
De stofjes fabriek in je hoofd heeft denk ik last van je lever, die een beetje harder moezt werken om de alcohol op te ruimen.
En een goede natuurgeneeskunde eens om raad vragen mbt je lever; en te kijken naar 'why the hell I did it again'
zetten denk ik meer zoden aan de dijk dan spelen met sipralexa.

Re: vervelende medicatie!

Geplaatst: 05 jul 2014 23:41
door wesje
hallo

ik neem ook sipralexa maar ge moogt daar NIET OP DRINKEN want dan helpt het natuurlijk nietmeer!