wasikmaareenkat

lyrica

hoi,

heeft iemand hier ervaringen met Lyrica (http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 4&rId=2007), tegen angst? het is een redelijk nieuw medicijn, en mijn psychiater wil het mij voorschrijven.

Forum58
TheEmperor85

Re: lyrica

wasikmaareenkat schreef:hoi,

heeft iemand hier ervaringen met Lyrica (link), tegen angst? het is een redelijk nieuw medicijn, en mijn psychiater wil het mij voorschrijven.

Forum58
Dokter (huisarts) wilde het me voorschrijven,maar de psychiater weigerde. Ging geen behandelplan opstellen als ik Lyrica kreeg. Heb toen Zyprexa gekregen, wat iets te goed werkte (heel de dag duf/afwezig/verstrooid) en heb nu Haloperidol. Tegen angst en hallucinaties. Werkt als een trein :)
Jessy

Re: lyrica

Haldol?!? Ik wist niet dat ze dat nog voorschreven!
Maar om op de vraag van Lyrica te antwoorden, ik heb dat in 't verleden eens gekregen in een opname. Psychiater zei me dat toen daar te proberen omdat ik het dan niet moest betalen. Eenmaal buiten moet je dat niet meer nemen want het zou een heel duur medicijn zijn zei ze me toen. Ik had daar eigenlijk geen baat bij, zeker ook niet bij men angst. Zelf neem ik Xanax retard 0.50 tegen de angst en da's voor mij het best.

Heeft je psychiater gezegd waarom hij niet wilt dat je dat neemt? Ik zou ze 't onderling laten uitvechten...

Succes!
Jessy

Re: lyrica

Blijkbaar krijg je zo'n raar icoontje maar ik bedoelde dus wel xanax re tard (hopelijk komt het zo wel gewoon als woord)
Erik

Re: lyrica

Ten eerste. Lyrica is geen nieuw medicijn.

Ik heb het gekregen tegen fantoompijn omdat mijn rechter been geamputeerd is. Het kan voor angstgevoelens werken maar vind het er wel een raar medicijn voor. Maar wellicht helpt het.

En Haldol, zeker het wordt nog steeds voorgeschreven.

Als je medicatie krijgt en je moet buiten de kliniek (een deel) betalen, vraag dan de arts om de B2 code er op te zetten. Dan wordt het volledig vergoed.

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”