Jarokamer

Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!

Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!

Beheerst een dwangneurose je leven? Heb je een dierbare verloren en ben je daardoor ook jezelf kwijtgeraakt? Ben je zo bang om te falen dat je geen nieuwe projecten meer durft aan te nemen? Is nu het moment aangebroken dat je definitief van je liefdesverdriet af wilt komen? De Rode Kamer biedt je de helpende hand.

In De Rode Kamer onderga je de psychologische confrontatie met jezelf. Overrompelende beelden en geluiden zorgen voor een ongekend inzicht in je eigen geest.
Onder begeleiding van een team deskundige psychologen wordt je geholpen om zelf de eerste belangrijke stap te zetten naar de oplossing van je probleem.

Productiebedrijf TVBV is in opdracht van de KRO bezig met de voorbereidingen van dit nieuwe en baanbrekende televisieprogramma. Deelnemers aan het programma nemen plaats in een enorme rode kubus. Via een op maat gemaakte visuele ervaring en onder begeleiding van een team professionele therapeuten krijg je inzicht in je probleem en wordt je de unieke kans geboden om je leven drastisch te veranderen.

Voor meer informatie en aanmeldingen surf je naar http://www.derodekamer.kro.nl
Betty

Re: Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!

ik ga zeker kijken,heb het al in mijn agenda gezet :)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!

Ik geloof dat het een integer programma is, en zal uit nieuwsgierigheid de eerste aflevering zeker gaan kijken. Misschien is het wel een positieve uitzondering tussen al die andere bagger die je tegenwoordig op de TV ziet.
* Liebe Macht Frei *
Faker

Re: Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!

Het lijkt me een heel goed programma maar niet als je psychotischgevoelig bent, pffff ik werd helemaal raar in m n hoofd van de video..
Ik zeg dit niet om het programma af te kraken maar ik zeg dit omdat ik dat persoonlijk zo ervaarde.. sorry..

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”