roxan

He...

13 aug 2008 15:03

Tijdje geleden had ik me hier aangemeld,en een tijd er tussen uit geweest... Ben verhuisd,me ex-zwager die gelukkig vastzit [thumbup] Ik weet niet of deze topic van mij hier wel thuishoort .. ? Ik gebruik nog steeds mirtazapine.. En sinds ik op me eigen woon voel ik me een stuk beter..! Mijn eigen plek.. Mijn eigen spullen.. Eindelijk de dieren die ik altijd al wou.. Ik merk dat mijn negatieve gedachtens stapje bij stapje weggaan. Tuurlijk heb ik er nog last van,maar als ik om me heen kijk,heb ik het toch best goed getroffen! Om mezelf echt nuttig te laten voelen,heb ik mezelf aangemeld als gastgezin,voor honden in het buitenland die zijn mishandeld/vergiftigd/hele leven al een boom zitten.. Volgende week krijg ik Rocky,mijn taak om hem op tevoeden,regels leren,zindelijk maken,maar boven al.. Liefde geven.. Als ze er klaar voor zijn,gaat hij naar een nieuw vast baasje,waar zijn leven echt kan beginnen.. Ik heb Rocky nog niet eens,maar voel me nu al nuttig,en ik kan je verzekeren dat dat een fijn gevoel is. Ondertussen heb ik me ook aangemeld bij het duizeligheidscentrum in Apeldoorn,want ik kan nog steeds niet werken,helaas.. Wat ik eingelijk probeer te zeggen,ook al is het moeilijk,je moet zelf wat van je leven maken..Het is aan jezelf om aan je negatieve/sombere gevoel toe te geven.. Geef daar is een klein prikje doorheen... Doe eens een donatie... Je zult merken dat je je beter voelt,omdat je iets fijns hebt gedaan.. Ook al is het maar zo klein.. Ongeluk zit in een klein hoekkie zeggen ze,maar geluk ook ! :thumbright:

-Judith-

Re: He...

13 aug 2008 15:38

Hé Roxan, het lijkt mij dat je geweldig goed bezig bent ! Schitterend joh ! Ik ben écht blij voor je dat je op het positieve spoor zit.....ga zo verder en je komt er écht wel helemaal !

Liefs,
Judith

Terug naar “Positieve verhalen en tips”