-Judith-

Wat is het leven heerlijk....als...

Wat is het leven heerlijk....

...als je tijdens het shoppen ineens die perfect passende lekker zittende lange broek vindt, waar je al zo lang naar op zoek was, en dan nog voor weinig geld ook....

...als je kan kijken en tevreden zijn met de dingen die je hebt, en niet steeds kijkt naar de dingen die je niet hebt....
Leeuwtjuh

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Als je eindelijk thuiskomt, als je al uren geleden naar je veilige haven smacht.
inactieve gebruiker

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

wat is het leven heerlijk op zomerdagen als deze:

je kunt de ramen openzetten en het groen en de bloemen binnen ruiken, en zo in je blootje nog voor je af te drogen de douche uitstappen zonder koud te worden, je kunt buiten gaan zwemmen, in de zee, in een vennetje, in het buitenzwembad, je kunt lekker gaan liggen bakken, je kunt je helemaal laten bedwelmen door geuren, zuurstof, de staalblauwe hemellucht, en ga zo maar door

that is...wanneer je je huis op orde hebt, en dat moet nog eventjes gebeuren eerst :|
[anoniem]

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Hmm heb even geen recent voorbeeld. Maar ik kan me wel herinneren dat ik vroeger het leven echt heerlijk vond wanneer ik in de zomer met een paar vrienden 'savonds met de scooter naar een kanaal hier in de buurt reed met gras er langs. En dan gingen we daar gewoon in het gras zitten met wat muziek en wat te drinken, en dan gewoon relaxen, beetje naar de schepen kijken die langs varen. Soms wel tot 2u 'snachts....

Those were the days :nod:
inactieve gebruiker

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

those WERE :-k the days?



ben je die jongens uit het oog verloren Chronicle, of ben je je scooter kwijt?
[anoniem]

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Wat dacht je van: beide ? :D
En op zich is dat wel goed ook. Zei hadden ook zo hun nadelen om het daar maar even op te houden. En toen die scooter weg ging ben ik een hoop afgevallen door het bewegen dat ik ineens deed. Dus echt spijt kan ik er niet van hebben. Soms maak je goede keuzes met goede gevolgen, maar mis je toch een paar dingen van vroeger. Can't have it all ... :?
rose

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

.. je na een lange vermoeide reis lekker in je bedje kunt stappen en kunt denken 'wat heb ik toch een heerlijke dag gehad vandaag'..

xxx
Rose
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

.. je lekker buiten kan zitten genieten van wuivend riet, golvend water, ritselende blaadjes, zonnestralen op je gezicht, kinderen die vrolijk spelen of fietsend door het bos, zwemmend in een glashelder meer, met je voeten in de branding van de zee of wandelend door de duinen met de wind in je haren.. of genieten van een heerlijk bereide maaltijd met toetje, luisterend naar prachtige muziek.. heerlijke geuren in je neus..of als je een mooie film kijkt.

Er is eigenlijk zoveel te genieten... :sunny:
Inzicht als Uitweg..
Ei=mc2

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Wat is het leven heerlijk als... je iemand hebt om de leuke, en minder leuke momenten mee te delen
Maar verder is het leven ook heerlijk als je gewoon een gezellige dag hebt gehad, zonder irritaties of frustratie en stress... zoals gister :D
-Judith-

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

...als je na een heerlijke maaltijd in goed gezelschap een overheerlijk toetje kan verorberen in de vorm van ambachtelijk bereid ijs van echte hoevemelk....hmmmmmm !!! \:D/
Leeuwtjuh

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

als er om je heen niets meer dan stilte en rust is, niemand in huis is, en je gewoon kunt genieten van je dag, zonder al te veel gedoe.
Faker

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Als je gewoon op één plek kan blijven wonen, nog eventjes dan kan ik dat.... :doubt:
Siddartha

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Je van het leven kunt genieten, zonder een "als". Oftewel onvoorwaardelijk.
[anoniem]

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Wat is het leven heerlijk als... Alles goed gaat. Goed in jouw belevingswereld that is. Altijd van het leven genieten is niet goed en ook bijna onmogelijk. Je zou vergeten waarom je precies moet genieten en waarvan, wanneer je nooit tegenslagen hebt.
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

...je naar Stonehenge gaat en je hoofd helemaal leeg wordt...geen gedachten meer...stilte in je hoofd... :D

Stonehenge Rocks! :notworthy:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
frauke

Re: Wat is het leven heerlijk....als...

Wat is het leven heerlijk..als..

je je geluk onafhankelijk kunt maken van je omstandigheden
Dat voelt pas goed want dan kan je ondanks een zwaar leven toch ook geluk proeven.
frauke

Terug naar “Positieve verhalen en tips”