Boet

Re: Dansen maakt gelukkig.

28 nov 2008 16:07

:lol: :lol: :lol:

.effe mezelf weer oprapen. :D

Groet,

Robert

Tinkerbell

28 nov 2008 21:53

Een danser en drummer... Perfecte combinatie
Yes Iertje dat is helemaal back to earth :D

storm

01 dec 2008 22:46

ik dans alleen als er wat op mijn voeten valt.
Verder mag ik het vrouwelijke schoon het graag zien doen. =P~

Ibanez

02 dec 2008 17:59

ok...drummen doe ik, gitaar spelen.... doe ik ook, maar ik ga echt niet dansen, behalve af en toe een beetje moshen, maar das niet echt dansen, neem ik aan...

RaXz

03 dec 2008 01:12

Moshen is meer springen en beuken. :p

Jasmine

11 dec 2008 15:04

Vanavond in SUTYCD!

Mijn favoriete finale danser:Timor
Mijn favoriete finale danseres: Julia

Maakt me niet uit wie er wint :)

cheerqd5 [thumbup] \:D/ =D> :nod:

Iertje

11 dec 2008 19:42

Van mij mag iedereen wel winnen.... Ze zijn allemaal leuk, lief, spontaan, getalenteerd en cool! :notworthy:

Maar Timor is toch echt wel mijn favoriet.... Hoop dattie vanavond weer in z'n blote buikie gaat dansen! :love10: =P~ :lol:

http://nl.youtube.com/watch?v=OH1_PmBWS ... re=related

YOOW! 8) :thumbsup:

Jasmine

12 dec 2008 11:21

Of deze dan Iertje, mijn all-time-favourite van Timor :

http://www.youtube.com/watch?v=9w4PBTMsQwI

:nod: :thumbright: :nod:

Iertje

12 dec 2008 16:17

Jaaaah, die is super!!! [thumbup] cheerqd5 :notworthy:

Jammer dat Timor niet heeft gewonnen, maar ik gun het Ivan ook van harte :nod: Hij is ook vet goed! :thumbsup:
In het begin was hij een beetje zo'n gay-achtige latindanser, maar hij heeft zich echt sterk ontwikkeld de afgelopen weken :thumbright: Nu is het echt zo'n stoere allround-dancer geworden cheerqd5 Vet goed!

Jasmine

12 dec 2008 16:28

Ja, soms heb ik het vermoeden dat de programma makers denken: Ach, Timor die komt er zowiezo wel ...en dat dan Ivan beter kan winnen, net zoals toen met Jamai en Jim van Idols. Jim werd ook tweede maar in principe is die succesvoller dan Jamai uiteindelijk....maar misschien is het wel een echte eerlijke stemming geweest en vond Nederland Ivan heel erg gegroeid. Vind het wel een hele lieve jongen, die Ivan...alleen ik vond Timor toch echt een danswinnaar...maar ja, zo is het ook goed. Het gaat om de toffe shows en optredens en ik heb ervan genoten :D ! Weet je ...had eigenlijk dolgraag Giannini en Timor naast elkaar zien dansen, maar ja...maakt niet uit...het was allemaal leuk ! cheerqd5

Terug naar “Positieve verhalen en tips”