-Judith-

Regenbogen

21 jul 2007 21:30

Er staat hier momenteel een pracht van een regenboog voor de deur...helemaal rond, en prachtig vol...zo zie je ze niet vaak... Ik hou van regenbogen, je ziet ze niet vaak, maar als ik ze zie, heb ik altijd zo'n gevoel van : 'het komt goed met je Judith, het komt goed'... Raar hé, dat zo'n natuurverschijnsel (dat ik nog steeds niet begrijp hoe het kan) zo'n troostende invloed kan hebben op mensen...ik heb dat al van meer mensen gehoord.

inactieve gebruiker

21 jul 2007 21:44

ja is schitterend he Judith? Zag er vorig jaar twee, aan de kust in Turkije...
Kon ze helaas niet samen in beeld krijgen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een uur of zeven in de morgen en er heerste nog een volmaakte rust... Zo'n moment kan dan betoverend zijn.

-Judith-

21 jul 2007 21:48

Ja, ik vind ze geweldig. Ben er een hele tijd naar staan kijken. Nu is ie weg... Wil die foto's weleens zien Klaas, want ze zijn moeilijk te fotograferen...

inactieve gebruiker

21 jul 2007 21:53

zie edit :)

-Judith-

21 jul 2007 21:58

Ze zijn prachtig Klaas ! Vooral die laatste, met die boot erbij...een foto om een verhaal bij te schrijven...ik ben al een eind weg aan het dromen :D

Mier

22 jul 2007 00:13

Ook 2 mooie momenten die ik niet snel zal vergeten.

Afbeelding

Afbeelding

-Judith-

22 jul 2007 06:29

Die zijn ook mooi Michel...het lijkt wel alsof er toen twee waren..er staat een heel vage regenboog naast de andere..

Eigenlijk zit de natuur toch vol met speciale mooie verschijnselen hé...

inactieve gebruiker

22 jul 2007 07:13

Is ook zo volgens mij Judith, en dat zie je op die foto's in Turkije ook een heel klein beetje (op precies dezelfde concentrische afstand of hoe moet je dat zeggen...). In werkelijkheid was het veel duidelijker nog.
Jij bent vroeg op... ;)

Liefs, Klaas

Mier

22 jul 2007 07:28

Dat klopt ja, bij mij was het juist duidelijker op de foto, want het viel mij niet eens op toen ik daar zat.

inactieve gebruiker

22 jul 2007 07:43

je hoort wel eens spreken van 'hollandse luchten' bv op de zeventiende eeuwse schilderijen in onze musea. Dit zijn mischien 'turkse luchten' , in ieder geval heb ik nog nooit ergens anders dit soort groen-blauw-roze tinten en in die combinatie en intensiteit (zelfs het zand kleurt blauwachtig) gezien
(niet dat ik nou zo veel gereisd heb trouwes hoor :P ):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-Judith-

22 jul 2007 10:12

Het echte is natuurlijk altijd veel duidelijker dan op foto's hé, zeker met regenbogen denk ik... maar jullie foto's zijn prachtig... die laatste van jou trouwens ook Klaas : waar heb je die genomen ? Die kleuren zijn subliem...als je zo een schilderij zou schilderen, zouden mensen denken dat het puur fictie is...

inactieve gebruiker

22 jul 2007 11:01

Afbeelding
de zon was net opgegaan en je kijkt in noordwestelijke richting vanuit een baai net links van Bodrum waar de afgelopen maanden zulke enorme bosbranden gewoed moeten hebben.
Je hebt beslist gelijk Judith, wanneer iemand in deze kleuren zou schilderen zou men het beeld waarschijnlijk nep en onwaarachtig vinden :)

Jasmine

Rainbows

24 jul 2007 23:41

I love rainbows! Mooie foto's hoor!

Jasmine :love10:

Terug naar “Positieve verhalen en tips”