Jasmine

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Franje en Christina,

Als er vroeger mensen waren die je vertelden wat je niet goed doet...waarom is het nu niet je eigen beurt om te vertellen wat je dan wel goed doet? Ik zou het graag voor jullie vertellen, maar ik ken jullie niet goed genoeg...dus zou ik het uit jullie eigen woorden moeten horen.

Ik weet dat het moeilijk is...het is soms zelfs moeilijk om een compliment te 'geloven' en aan te nemen voor mensen met 'psychische problemen' ...laat staan jezelf een compliment te geven...maar...als jij het niet doet...wie doet het dan?

Als het bescheidenheid is...dan begrijp ik het heus...als het een drempel is waar je overheen moet...dan hoop ik dat je op een gegeven moment de kracht vind om over die drempel heen te stappen en jezelf in een ander daglicht gaat plaatsen...ergens in het zonnetje b.v....het is niet alleen laten zien wie je bent aan een ander...maar ook dat jij jezelf even goed bekijkt van een afstandje. Maar kijk maar...jullie hoeven natuurlijk niets...maar aangezien jullie wel wat opschreven...willen jullie misschien wel...maar lukt het nog niet...heel begrijpelijk...neem je tijd...ben straks reuze benieuwd .Lijkt me erg leuk om wat leuks over jullie te horen :D
Maeve

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Amen Jasmine 8)
Zelfs ik kon het, en er kwam nog best een hele lijst uit.
Je moet jezelf er alleen toe aanzetten.. Das al.
Jasmine

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Heeeeee, dit topic heeft nieuwe reacties nodig...t'is alweer een tijdje geleden...

Kom op , wie durft? Wij zijn een en al oor als je wat leuks over jezelf wil vertellen! Niet bang zijn, het is alleen maar goed als je het doet, superknap =D> en heeeel goed voor je zelfvertrouwen! :thumbright:
-Judith-

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Ik heb na maanden het niet aangedurfd te hebben vanavond weer eens mensen op visite gevraagd. Ze komen op 2 mei en dan ga ik weer eens lekker koken voor hen. Toch wel weer terug een overwinning op mezelf.
Tinkerbell

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Fantastisch lieve Judith, zeker een hele overwinning. :thumbright:
Mocht je gaan twijfelen ervoor, schrijf er lekker over en ik weet zeker dat iedereen je hier zal steunen!

Zelf ben ik heel tevreden dat ik besloten en geboekt heb om naar de bruiloft van een vriendin in Glascow te gaan. Zij en haar toekomstige man zijn hier zo blij om schreef ze. Er is al een tafelschikking gemaakt en ze hebben me geplaatst aan een grote tafel met allemaal vrienden die hun het meest aan het hart liggen. Wow, ik voel me zo vereerd. Ik kom naast een geweldige Zweedse man te zitten, ben benieuwd. Hoop maar dat ik me goed voel tegen die tijd.
Nu nog een zeer dressy jurk zien te vinden en misschien een hoed, zoals ze daar dragen bij bruiloften. :lol:
-Judith-

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Schitterende beslissing Tinkerbell....ik krijg al allemaal visioenen over die prachtige zweedse man naast jou, jij niet ? hihihi :lol:
En die jurk ? Die komt er wel....laat de moed niet in je schoenen zakken en blijf ervoor gaan...en ineens zal je zien :love10: dat is ze ! Dé jurk ! \:D/
Tinkerbell

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Afbeelding

Tja Judith, visioenen of nachtmerrie's......


:lol: :lol: :lol:
Tinkerbell
-Judith-

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Als ie d'er zo uitziet, dan is het een nachtmerrie in mijn ogen :lol: :lol: :lol: Jakkes, dat iemand dit mooi kan vinden ? :?

Maar nee hoor, het wordt een adonis die jij als tafelheer krijgt, let op mijn woorden :D :love10:
Tinkerbell

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

'k Zal een foto van hem nemen, mogen jullie allemaal ook even meegenieten. :lol: :lol:

\:D/
Tinkerbell
-Judith-

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Heel goed idee Tinkerbell.....wanneer vindt het huwelijk plaats in Glasgow ?
Tinkerbell

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

31 Mei en ik ga er de 30e heen dus.

Afbeelding


Dit is het spa hotel waar het feest is. (gegoogled)

:hug:
Tinkerbell
Jasmine

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Niemand meer leuke punten over zichzelf te melden? !mm #-o
Chopra

Re: Oproep: Vertel eens iets leuks over jezelf!

Ga binnenkort een opleiding doen voor Lichaams therapeut/masseur naast m'n huidige werk.Ben vastbesloten om hier verder in te gaan,waar het me ook brengt.Het voelt al zo goed dat ik eindelijk weer een zijweg in durf te gaan,en het lijkt me erg mooi...heb er al wat ervaring mee en het geeft veel voldoening 8)

Terug naar “Positieve verhalen en tips”