Maarten Faber

I AM

Ik ben Maarten Faber (18 jaar oud) en Ik ben bezig met een campagne die ik zelf heb opgezet om mensen duidelijk te maken hoe belangrijk het is om eerlijk te zijn over wie je bent en waar je voor staat, dat je trots mag zijn op je talent en je passies. Ik heb namelijk gemerkt dat veel mensen niet eerlijk durven te zijn over wie ze zijn en dat er zelfs mensen zijn die niet eens weten waar ze voor staan. Daarom heb ik de "I am Campagne" opgezet.
Dit is een campagne waarin ik mensen vraag een foto van zichzelf + een I AM gevolg door iets wat staat voor wie zij zijn (bv. I am Honest,I am expressive etc.) te sturen naar iam@maartenfaber.com
Alle inzendingen worden gepost op de website http://www.maartenfaber.com (onder het kopje "I AM SUBMISSIONS) waarmee ik samen met alle inzenders een statement
wil maken voor meer eerlijkheid en openheid. We leven namelijk in een wereld waarin we veel kritiek hebben op andere mensen en ook alles denken te weten over
anderen en waarom ze zijn zoals ze zijn,maar ik denk dat het veel belangrijk is dat je bij jezelf blijft,omdat daar voor veel mensen nog genoeg te ontdekken valt.

Ik vraag dus of je een inzending zou willen insturen om het statement nog sterker te maken!

http://www.maartenfaber.com
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: I AM

Ok, ik zal eerlijk zijn. Als je er om vraagt dan zul je het krijgen ook. [027] Ben jij wel te vertrouwen Martijn Faber? Vindt jij het nodig om je kleine 18 jarige egootje een boost te geven en je te verschuilen achter andere mensen en jezelf via een internet site te promoten? Ik vind het allemaal behoorlijk klef en gelikt. Ik moet er absoluut niks van hebben. 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: I AM

Dan is mijn vraag aan jou, Volhoudertje...
Wanneer kom jij met een positief initiatief om de maatschappij positiviteit mee te geven?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: I AM

Leeuwtjuh schreef:Wanneer kom jij met een positief initiatief om de maatschappij positiviteit mee te geven?
Dat hoef ik helemaal niet en ben ik aan niemand verplicht. ;-)
Maar noem je zo'n site van Martijn werkelijk een 'positief initiatief om de maatschappij positiviteit mee te geven'?
Ik oordeel daar heel anders over. Alles gaat namelijk onder de naam van jonge heer Martijn zelf, en dat vind ik een indicatie voor een zich al op zeer jonge leeftijd manifesterende megalomane egotripperij en zelfverheerlijking. Ik vind het best als mensen daar achter als makke schaapjes braaf achter aan willen lopen, maar ik vind krijg er braakneigingen van.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: I AM

Ik ben er ook niet kapot van, en zal daarom ook niet mee doen. Toch vind ik het wel ontzettend stug en gelijk veroordelend van je dat je maar gelijk uitgaat van het negatieve. Al zou het een egoboost zijn, wat zou dat? Is dat dan zo verkeerd en een totale schande als de achterliggende intentie goed bedoelt is? Jij noemt het zelfverheerlijking, maar dat zie ik toch anders.
Mickey~

Re: I AM

Ik vind het anders wel een mooi project. De site ziet er trouwens ook mooi uit. Waarom ben je er meteen zo negatief over vh?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: I AM

Het idee is best ok, voor wie er behoefte aan heeft. Maar ik heb het er absoluut niet op dat 'de grote roerganger' zichzelf met naam en toenaam naar voren schuift. Noem de site simpel weg 'I Am' en stel jezelf als initiatiefnemer niet zo nadrukkelijk op de voorgrond. Dan had ik er ook vriendelijk voor bedankt, daar niet van. 001_tongue
Kleine Hitlertjes heb je ook in het 'goede' zeg ik altijd maar. Alles wat 'groot' wil zijn en daar bij de eigen naam voorop stelt wantrouw ik per definitie.
* Liebe Macht Frei *
Sander1986

Re: I AM

Behalve dat Maarten Faber zichzelf inderdaad wel erg op de voorgrond wil hebben, vind ik het ook nep overkomen. Veel mensen weten, zoals TS als aangeeft, helemaal niet waar ze voor staan. Maar ze moeten er wel eerlijk voor uitkomen? Veel mensen weten ook niet wie ze zijn, en wie je bent is in ieder geval niet in één woord uit te drukken. Je bent ook wel wie je bent als je je foto niet op de site van Maarten Faber plaatst. Sommige mensen hebben ook gewoon meer negatieve dan positieve eigenschappen. Zetten zij 'I AM narcist' naast hun foto? Noem mij cynisch, maar dat zou de enige manier zijn om een statement te maken voor meer eerlijkheid en openheid.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: I AM

Ik daag Maarten Faber uit te reageren. [027] Ik vind Maarten een niets anders dan een spammer is die er op kickt zoveel mogelijk mensen voor zijn site re ronselen. En daarom heeft hij zich hier natuurlijk aangemeld, want daar vindt je misschien 'zielige' mensen die er wel oren hebben om hun foto op zijn site te zetten.

Het is nu tien voor vier, vrijdag ’s middags. Zijn laatste tweet plaatste hij een kleine 20 minuten geleden op 'MaartenExposed'. Kom maar op, Maarten, als je tenminste durft! 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: I AM

Hee VH.. verbeter de wereld en begin eens met jezelf.. 001_tongue
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Positieve verhalen en tips”